שירה דנטס מנהלת בית ספר פעמונים ואיריס ויינשטיין מנהלת בית ספר איזי שפירא

רגע לפני פתיחת השנה: חילופי מנהלים בבתי ספר ברעננה

שירי דנטס תחליף בניהול בי"ס פעמונים את איתי קנטור, שינהל את חט"ב בר לב בכפר סבא. הורים בבית הספר הופתעו מהעיתוי: "זלזול בילדים". מנהלת חדשה לבי"ס איזי שפירא

פורסם בתאריך: 26.8.21 11:08

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים: חילופי מנהלים ברעננה. בבית הספר "פעמונים" המנהל העוזב, איתי קנטור הודיע להורים על עזיבתו בשבוע שעבר, והשבוע נבחרה המנהלת שתחליף אותו – שירי דנטס. ההורים שרק השבוע גילו מי תנהל את בית הספר במקום המנהל העוזב, סיפרו על תחושות בלבול ותסכול על כך שהמהלך נעשה ברגע האחרון, ממש לפני פתיחת שנת הלימודים. לטענתם מדובר במהלך "לא מוסרי כלפי התלמידים, בטח בתקופת קורונה, כשהילדים זקוקים כל כך ליציבות". מנגד הסבירו במשרד החינוך שקנטור זכה במכרז לניהול חטיבת הביניים בר לב בכפר סבא, והודיע על עזיבתו בעיתוי בו קיבל את ההודעה על זכייתו במכרז.

ההורים ציינו כי קנטור מונה למנהל בית הספר רק לפני שנתיים, ואת עיתוי העזיבה הגדירו כמו "זלזול בילדים שלנו". אחד ההורים ציין כי רק השבוע ביקר במקום ושם לב לכך שבית הספר לא במצב ראוי לקליטת התלמידים בעוד פחות משבוע. "ביקרתי בבית הספר בימים האחרונים, הוא בכלל לא נראה כאילו מכינים אותו לפתיחת שנת הלימודים – הכיתות עדיין לא מוכנות, בית הספר מבולגן ומלוכלך, במה שנראה כמו שאריות של בלגן ולכלוך משנת הלימודים הקודמת, תחושה קשה של הזנחה".

דנטס מונתה למנהלת בית הספר, לאחר ניסיון רב שנים בתפקידי ניהול והוראה, לרבות סגנית מנהלת, רכזת שכבה ומחנכת בבית הספר ע"ש מנחם בגין בהוד השרון. לדנטס תואר שני במנהל ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בחינוך ממכללת לוינסקי לחינוך.

בנוסף, מונתה השבוע איריס ויינשטיין לתפקיד מנהלת בית הספר איזי שפירא. לויינשטיין שנות ניסיון רבות בניהול מוסדות חינוך לנוער בסיכון וניסיון מקצועי רב.

מעיריית רעננה נמסר: "אנו מודים לאיתי קנטור מנהל בית ספר פעמונים שסיים את תפקידו, על עשייתו החינוכית. עם התקבל הודעת ההעברה, פעלה העירייה במלוא המאמצים, לאיתור וגיוס מנהל חדש לבית הספר, בו נבחרה שירי דנטס לתפקיד. אנו ערוכים לפתיחת שנת הלימודים בבית הספר באופן מיטבי, ובטוחים שהכשרתה, כישוריה וניסיונה המקצועי של שירי בתפקידי הוראה וניהול, יאפשרו המשך הצלחתו הפדגוגית, חינוכית וחברתית של בית הספר פעמונים ושימור מעמדו כבית ספר מוביל". בהקשר לטענות הקשות על חזות בית הספר אמרו בעירייה: "אנחנו ערוכים באופן מיטבי".

ממשרד החינוך נמסר כי: "מדובר במנהל מוערך בעל ותק של כ-15 שנה במשרד החינוך, אשר זכה בצורה ישרה והוגנת במכרז למשרת מנהל חט"ב. מונתה לביה"ס מנהלת חדשה, אשר נבחרה לתפקידה בימים אלה והודעה על כך יצאה בצורה מסודרת עם אישור המינוי. ביה"ס פעמונים ימשיך להיות בית ספר איכותי המעניק סביבת לימודים וחברה מהטובים ברעננה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אבי

    כרגיל המערכת רואה את טובתה הרבה הרבה לפני טובת הילדים, מה גם שלא התבשרנו על כך אלא מהפרסום פה

  2. מיכאל

    זו זכותו המלאה כל אדם רוצה להתקדם. בעיה שמאשרים פרישות בעיתויים כאלה.

  3. רויטל חדד

    איתי עשה מכל הלב עבור בית הספר. צריך להעריך זאת. זכותו של אדם להתקדם כך היינו מייעצים עבור ילדינו.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר