אודיה נויבירט והגמ"ח לזכר אביה

אמית רננים: גמ"ח מרגש לזכר אביה של אחת התלמידות, הרב רונן נויבירט ז"ל

בבית הספר הוקם גמ"ח ציוד משרדי לזכר הרב נויבירט ז"ל, שנפטר שנפטר בערב פסח בשנה שעברה. בתו, אודיה: אני שמחה שזה עושה טוב לבנות בכיתה, ולי זה עושה ממש טוב על הלב"

פורסם בתאריך: 13.9.21 08:39

מחווה מרגשת: עם פתיחת שנת הלימודים והקרבה לימים הנוראים וחגי תשרי, חיפשה המורה שירלי עגיב מבית החינוך אמית רננים דרך יצירתית להנגיש לתלמידות כיתתה את האפשרות לקיים מצוות עזרה לזולת. עגיב נזכרה באחת המורות בבית החינוך, שהביאה לחדר המורים קופסה קטנה עם ציוד משרדי וכתבה עליה כי זהו גמ"ח ציוד משרדי עבור המורים לעילוי נשמתו של אביה ז"ל. "חשבתי שזה דבר נורא פשוט ושהערך שלו חשוב ביותר", היא מתארת את מה שנתן לה השראה. "הרעיון היה לקחת עגלת מדפים ריקה בכיתה, ולהקים עליו גמ"ח דומה לטובת תלמידות הכיתה בפרט, וכלל תלמידות בית הספר".

הרב רונן נויבירט ז"ל, צילום באדיבות בית הלל

בהתייעצות עם תלמידות הכיתה החליטה עגיב כי הגמ"ח יוקדש לזכר הרב רונן נויבירט ז"ל שנפטר בערב חג הפסח אשתקד, אשר בתו, אודיה נויבירט, היא תלמידתה. "ההקדשה התאימה לרב רונן ז"ל, שהיה אב מעורב בחייה של בתו מכל בחינה שהיא, לימודית, חברתית, רגשית ועוד, מאחר ועוד בחייו הוא פעל כדי לחבר ולגשר בין עם ישראל", מציינת עגיב. "זאת בדומה לפעילות הגמ"ח שתורמת ללא הבדל – עדתי, מעמדי ודתי. כולן תורמות וכולן נתרמות".

 

בתו של הרב ז"ל, אודיה נויבירט אמרה: "זה ממש מרגש אותי. אני שמחה שזה עושה טוב לבנות בכיתה, ולי זה עושה ממש טוב על הלב". ואכן, תלמידות הכיתה וההורים שותפים מלאים לגמ"ח ומעבירים ציוד רב לטובתו. עפרה פאר, מנהלת בית החינוך: "אמית רננים זו משפחה אחת גדולה וזה בא לידי ביטוי בזכות הגמ"ח המשלב בתוכו את ערך הנתינה והמשפחה, שכן הגמ"ח פועל עבור כלל התלמידות לעילוי נשמת הרב רונן, אביה של אודיה. אני שמחה שהתלמידות מעורבות בפעילות הגמ"ח ויכולות להעביר הלאה את הטוב, במקומות אחרים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר