קורונה. צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

קרוב לאלף תלמידים בבידוד | "מדיניות הבידודים הורסת את הילדים"

על רקע הנתונים יוצאת יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אודליה כהן שינדורף, נגד המדיניות. תושבים מתלוננים על תורי ענק והמתנות של שעות במתחמי הבדיקות

פורסם בתאריך: 12.9.21 17:30

פחות משבועיים מאז פתיחת שנת הלימודים: תורי ענק במתחמי הבדיקות ברעננה ומאות תלמידים שמבלים את חגי תשרי בבידוד. כך למשל, בבית הספר היסודי בילו כיתות שלמות עברו ללמידה מרחוק בשל חשיפה למאומתים לקורונה. "יש היום 72 ילדים מאומתים ברעננה ו- 933 ילדים בבידוד", אומרת היום, ראשון, אודליה כהן שינדורף, יו"ר הנהגת ההורים ברעננה ומוסיפה: "היקף הבידודים של התלמידים בכל רחבי ישראל הוא קטסטרופה. סבלנותם של ההורים כלפי מדיניות הבידודים המחמירה של משרד הבריאות פקעה. היא הורסת את הילדים, פוגעת במערכת החינוך וגורמת לאסון כלכלי של ההורים".

אודליה כהן שיינדרוף. צילום אלמוג גבאי.

עוד אומרת כהן שינדורף: "במקום לנהוג בפינצטה בקביעה על בידודים, שולחים ילדים באופן גורף ובסיטונאות. בלי שינוי מהותי אפשר לסגור את השנה ביסודיים ובגנים עוד לפני שהתחלנו. מדינת ישראל חייבת ומהר למצוא פתרון לכך. המשק חוגג, יש התקהלויות המוניות, חו"ל, מסיבות ומי שמשלם את המחיר הם הילדים שלא יכולים להתחסן. שר האוצר חייב לתקצב בדיקות מהירות, תומכי הוראה, שעות הוראה ולתת למנהלים ולרשויות לנצח. אם המצב ימשך הורים לא יסתכנו ופשוט לא ישלחו את הילדים לבתי הספר", היא מציינת.

 

במקביל, תושבי העיר מדווחים על תורי ענק למתחמי הבדיקות בעיר ובפרט ברחוב ויצמן אשר מוביל למתחם בדיקות הדרייב אין. "עמדנו בתור שלוש וחצי שעות", מספר אחד התושבים שנבדק במתחם ביום שבת האחרון. "אחרי שעתיים בתור חתכנו ונסענו להיבדק בעיר אחרת", מספרת תושבת נוספת.

עם זאת, בימים האחרונים נרשמה ירידה בנתוני התחלואה בעיר, שכן על פי נתוני משרד הבריאות כמות החולים/מאומתים לקורונה ברעננה עומדת הבוקר על 607 מאומתים/חולים, המהווים שינוי של מינוס שישה אחוזים בשבוע. אחוז הבדיקות החיוביות בעיר נמוך מהממוצע הארצי ועומד על 5 אחוז, כאשר הממוצע הארצי הוא 6.6 אחוז. גם ציון הרמזור של העיר ירד ועומד עתה על 6.1, מה שעדיין מגדיר את רעננה ככתומה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שלי

    מדיניות הממשלה גורמת לאינבץסוף בידודים. איבדו שליטה. הגיע הזמן לנקות את השטח ולהכריז על סגר של שבועיים. אין ברירה אחרת!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רוצים אותנו מבודדים שפוטים ומפוחדים. ככה קל יותר לשלוט עלינו. דיקטטורה. דיקטטורה דיקטטורה. צריך לכתוב שוב?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר