כיתה, צילום אילוסטרציה אתר pixabay

כתב אישום נגד המורה שביצע מעשים מגונים בתלמידים

על פי כתב האישום, נגע המורה באיבר מינם של התלמידים מעל מכנסיהם, במהלך שיעור כאשר עבר ובדק עבודות שהכינו

פורסם בתאריך: 1.11.21 11:13

אתמול, ראשון, הגישה פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום כנגד מורה בן 31 תושב טירה, וסאם בשארה, בגין מספר עבירות של מעשה מגונה בקטין תוך ניצול יחסי תלות ומרות, זאת לאחר שבמסגרת תפקידו כמורה בבבית ספר על יסודי ברעננה ביצע מעשה מגונה, תוך מהלך השיעור, בשניים מתלמידיו הקטינים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אביטל פינק, במהלך אחד השיעורים, חילק הנאשם עבודה אישית לתלמידיו הקטינים, ועבר ביניהם על מנת לבדוק את העבודה של כל תלמיד. בהמשך לאמור, עמד הנאשם בסמוך לשולחנו של אחד מתלמידיו, רכן לכיוונו ותוך שהוא מתקן טעות בעבודתו הכניס את ידו מתחת לשולחן ונגע במשך מספר שניות באיבר מינו של הקטין מעל מכנסיו. לאחר מכן התרחק ממנו והמשיך לעבור בין התלמידים ולבדוק את העבודה.

באופן זהה, נעמד הנאשם בסמוך לשולחנו של תלמיד נוסף, רכן לכיוונו על מנת לבדוק את עבודתו ובמקביל הכניס את ידו מתחת לשולחן ונגע במשך מספר שניות באזור מפשעתו של הקטין מעל מכנסיו. לאחר מכן, הסיר את ידו והמשיך לבדוק את העבודה של הקטין.

מכתב האישום עולה כי בתגובה למעשיו של המורה, הרחיק התלמיד את כסאו והניח ידיו בהצלבה מעל מפשעתו. לאחר מכן ניסה המורה שוב, באותה הדרך לשלוח ידו אל מתחת לשולחן ולגעת במפשעתו של הקטין, אך הפעם נגע בידו ומשכך, הסיר את ידו מהקטין, שיבח אותו על עבודתו הטובה והמשיך בשיעור.

בסיכום כתב האישום נטען כי במעשיו האמורים, ביצע המורה בקטינים שטרם מלאו להם 14 שנים, מעשים לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים, תוך ניצול יחסי תלות, מרות, חינוך, השגחה עבודה או שירות (ריבוי עברות). על כן, במקביל לכתב האישום הוגשה נגד בשארה גם בקשה למעצר עד לתום ההליכים. בדיון שנערך בעניינו, החליט בית המשפט על שחרורו של הנאשם למעצר בית מלא בבית הוריו.

קיראו גם:

פרשה חמורה: מורה בחטיבה ברעננה מואשם במעשים מגונים בשניים מתלמידיו

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר