רוביק רוזנטל צילום: יח"צ
רוביק רוזנטל צילום: יח"צ

השבוע בעיר: פסטיבל "אלטרנטבעית" והרצאה של רוביק רוזנטל

עוד השבוע ברעננה: הצגה "קוראים לו מלך" של תיאטרון בית לסין ורסיטל פסנתר ונבל

פורסם בתאריך: 18.2.18 08:04

היום (א') בשעה 19:30 תתקיים בבית יד לבנים ההרצאה "שפה משקפת תרבות: ממלח הארץ ועל מסעודה משדרות" של ד"ר רוביק רוזנטל, עיתונאי וסופר ישראלי בעל הטור השבועי "הזירה הלשונית" במעריב.

עוד בשעה 19:30: יובל ונועה, נגנים תושבי העיר, מזמינים אתכם למשכן למוזיקה ואומנויות לרסיטל פסנתר ונבל, פרי יוזמתם, אשר כל הכנסותיו, הינן לטובת דיירי בית חלומי (בית לאנשים עם מוגבלות שכלית והתפתחותית ברעננה) ו"אקים" רעננה.

ההצגה "קוראים לו מלך", מחזה ישראלי חדש מבית היוצר של תאטרון בית לסין בבימויו של אלון אופיר ובהשתתפות השחקנים: דני גבע, אבי גרייניק, יעל בוטון, נתי קלוגר, איתי פולישוק, ויקטור סבג, יוסי צברי ורועי ויינברג, מביאה את סיפורו של מלך, תינוק שנולד לשני הורים בעלי מוגבלות, שגדל להיות טייס קרבי ובגיל 24, מחפש את האמת על מות הוריו.

“מדובר בהצגה על פי סיפור של סביון ליברכט, ‘’מקום טוב ללילה’’, המתרחשת בשלהי תקופת הזוהר של הקיבוץ בסוף שנות השבעים”, מספר אופיר, “הקיבוץ מאמץ בחור שלוקה בשכלו כדי שיחייה בקהילה תמורת הרכוש שלו והבטחה לחיים טובים ללא דאגות. אבל משהו ברגשנות והעליונות שלהם, הופך את החיים שלו לאומללים ואכזריים, והוא הופך לבדיחת הקיבוץ. בהמשך הוא נישא לאישה בעלת פיגור סביבתי, והילד ששניהם הביאו לעולם הזוכה לשם ‘’מלך’’, מתגלה כעילוי. טייס מצטיין שחוזר לקיבוץ לברר איך ולמה מתו הוריו בהיותו ילד. הוא מתעמת עם ההורים המאמצים שלו על כך. ההצגה מטפלת בצד של החריג אבל גם באדוני הארץ שהיו עם הרבה יוהרה כלפי מי שלא הם”.
מועדי ההצגה: ראשון 18/2, 17:00, שני-רביעי 19-21/2 בשעה 20:30 ומוצ”ש 24/2 בשעה 21:00. היכל התרבות העירוני יד לבנים.

קוראים לו מלך צילום יח"צ

מתוך ההצגה קוראים לו מלך צילום יח"צ

פותחים שבוע בימי ראשון בצרכניה 2.0 עם ערב נשים מפנק במיוחד, תחת השם ‘’ראשון נשי – נשי ותהני”, שמתחיל בשעה 21:00 ומציע פינוק מיוחד למין היפה.
שגיא רחמים, מפנקים בגלל יום האישה או בכלל?
“יש לנו את הליין הזה קבוע, בלי קשר ליום האישה. בכל יום ראשון אנחנו עושים מבצע לנשים, 50 אחוז הנחה על יינות וקוקטיילים. ביום שלישי אנחנו מפנקים את כל הקהלים שלנו עם שלישי מסלולים, ערב מושלם שמשלב בין מוזיקה טובה למסלולי אלכוהול מפנקים במיוחד”.

עיריית רעננה מקיימת זו השנה השביעית, הפנינג בריאות ברוח הרפואה המשלימה, שיכלול מגוון הרצאות ופעילות ספורטיבית לקהל הרחב. ציפי הוז, מנהלת המחלקה להשכלת מבוגרים בעיריית רעננה מזה 13 שנה ומובילת האירוע מספרת: “ היוזמה היא של מחלקת קידום בריאות עירוני במסגרתה אנחנו עורכים פעם שנה, שבוע בו אנחנו פותחים לקהל הרחב הרצאות, ימי עיון, טיפולים ומידע מעשיר על גישות שונות וחדשות לבריאות”.

 מה מחכה לקהל השנה?
“השנה יש לנו מגוון הרצאות וסדנאות, כולל מופע של ספורטאים מערוץ ילדות ישראלית שיתקיים ביום ראשון  (18.2) בשעה 17:30 באשכול פיס. סדנת אבחון בציור עם ד’’ר פנינה מאור שתתקיים ביום רביעי (21.) בשעה 11:30, סדנת שייקים ועלים ירוקים עם יפעת גת אברהם, מאמנת תזונה לאורח חיים בריא ביום רביעי בשעה 17:00, קורס עזרה ראשונה יתקיים ביום חמישי (22.2) בשעה 18:00). חוץ מזה ייערכו ימי עיון בהם יוצגו גישות חדשניות לטיפול בסכרת למבוגרים כמו למשל גישות טיפול חדשות בדמנציה ואלצהיימר.
ההרצאות יתקיימו במכללה העירונית ברעננה. מחיר ליום עיון- 40 שקלים. לפרטים והרשמה : המחלקה להשכלת מבוגרים, 7610380 – 09,  או במוקד 8864 * ובאתר העירייה.

ציפי הוז

ציפי הוז

 

ביום שני (19.2) בשעה 20:30 יתקיים במשכן למוזיקה ואומנויות המופע "האור הקולי". המנצח תומס קפלין (נורבגיה) מוביל את זמרי האנסמבל הקולי הישראלי ואת הקהל במסע מרתק, ממיטב המוסיקה הסקנדינבית.

עוד בשני בשעה 21:30 יתקיים מופע קאוורים של גבילו וארז פליי במרפ'יס בר במחווה אקוסטית ללהיטי תיסלם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יש לכם תוכניות ליום שלישי בערב? בונטורה בר ברעננה, ממשיכים לחדש לבלייני האזור עם ליינים וערבים מיוחדים. ביום שלישי (20.2) מחכה לכם ערב מקסיקני בו הצוות מחכה לכם עם סומבררו על הראש והמוזיקה תעשה לכם חשק לרקוד. וזה עוד לפני שדיברנו על מבצעי האלכוהול השווים במיוחד, כולם תחת הקונספט, מקסיקנו: טקילה בעשרה שקלים, קורונה ב־20, נאצ’וס ב־22, טורטייה ב־25 וגם עשרה צ’ייסרים של וודקה טריאוליבס בטעמים ב־120 שקלים. מתחילים ב־21:30.

ונטורה. צילום יח"צ

ונטורה. צילום יח"צ

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר