טקס יום השואה- בעמל השרון. צילום עמל השרון

בצל פטירת אחת הדיירות: טקס מצומצם בעמל בשרון, בהשתתפות נציגי כוחות הביטחון. צפו

יותר מ-20 דיירים בבית האבות עמל בשרון ברעננה חלו בקורונה, דיירת אחת נפטרה. היום התקיים במקום טקס מצומצם ומרגש ליום הזיכרון לשואה ולגבורה

פורסם בתאריך: 21.4.20 15:33

מידי שנה מקיימים בבית האבות עמל השרון ברעננה את טקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה בליווי חיילי צה״ל ומשפחות הניצולים. השנה, לאור המצב, ערכו את הטקס במתכונת מעט שונה. במסגרת פרויקט ״זיכרון בחלון״ הוזמנו מספר דיירים לרחבת הטקס ושיתפו את הנוכחים בסיפורי הגבורה ובעדויות המרגשות שלהם. הטקס נפתח בדקת דומיה והצדעה של אנשי כוחות הביטחון שהיו נוכחים במקום, שאף הודו לניצולי השואה על תרומתם לעם ולמדינה ואיחלו להם בריאות. שאר דיירי הבית זכו לשמוע את הסיפורים על ידי מערכת הכריזה.

 

"אנו רוצים להודות לשוטרי מרחב רעננה וליהונתן רוזנפלד על כך שלקחו חלק משמעותי בטקס, ועל השיתוף המלא בסיפורי בני משפחתם. נזכור ולא נשכח!", אמרו בעמל בשרון.

הטקס התקיים בצל ההשפעה הטראגית של מגפת הקורונה על בית האבות. ביום שישי האחרון, נפטרה בבית החולים מאיר, דיירת בת 91 מבית האבות, שהגיעה לבית החולים ערב קודם. לאחרונה התגלו יותר מ-20 חולי קורונה בבית אבות זה, ולאור כך החליטו בבית האבות לבודד באופן יזום את כל מחלקות הבית על מנת לצמצם את פוטנציאל ההדבקה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר