בדיקת קורונה. צילום רויטרס
בדיקת קורונה. צילום רויטרס

ילד שהתגלה בחולה בקורונה השתתף בחוג בסטודיו למשחק, תשעה ילדים נכנסו לבידוד

בסטודיו בימת הנוער מבהירים שהילד לא נדבק בסטודיו אלא רק לקח חלק בשיעור. "מבחינתנו, בסטודיו, אנחנו מאוד מחמירים על נהלי משרד הבריאות", הם מדגישים

פורסם בתאריך: 27.5.20 15:27

אחד משני הילדים שחלו בקורונה, תלמידי בית החינוך האיזורי צופית בבית ברל, השתתף בחוג תיאטרון בבית הספר המוכר בימת הנוער בכפר סבא, ברחוב טרומן 8, ביום שישי האחרון, 22.5, בין השעות 17:00-18:30. בעקבות כך נכנסו תשעה ילדים שהשתתפו בחוג לבידוד. מדובר בתלמידי מספר בתי ספר בכפר סבא. בהודעה שהוציאה היום מנהלת בית הספר ברנר בכפר סבא, מירי וקסמן, יחד עם אגף החינוך העירוני להורים נכתב: "אתמול (שלישי) נודע כי תלמיד ממושב צופית אומת כחולה קורונה. התלמיד אינו לומד בכפר סבא. הורי תשעת התלמידים עודכנו מיד, ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, כולם נכנסו לבידוד. התלמידים בבית ספרנו לומדים בכיתות: ג'-3, ה'-2, ד'-3. חשוב להדגיש כי על פי הנחיות משרד הבריאות תלמידים מהמעגל השלישי (שבאו במגע עם תשעת התלמידים) אינם נדרשים לבידוד. אנו נמצאים בקשר שוטף עם משרד הבריאות ועם הגורמים האמונים על הנושא, פועלים בהתאם לכל ההנחיות ונעדכנכם בכל שינוי ו/או התפתחות".

שני אחים, תלמידי בית ספר איזורי בשרון, נדבקו בקורונה

אמא בבית הספר רמז בכפר סבא אמרה לצומת השרון: "יש אצלנו שתי ילדות משכבה ו' שהיו עם הילד מצופית בחוג ונכנסו לבידוד. ההורים הגדילו לעשות והכניסו גם את האחים. בית הספר ממשיך לפעול כרגיל כי אין חשיפה למעגל שלישי. בעיניי זאת אחת המשמעויות מחזרת המשק לעבודה. עכשיו יהיו לדעתי לא מעט ילדים שיחשפו למישהו שנדבק וייכנסו לבידוד. זו, לצערי, תהיה שגרת חיינו".

מהנהלת הסטודיו למשחק שמפעיל את חוג לתיאטרון מסרו לצומת השרון: "ביום שישי האחרון הייתה חזרה בסטודיו שלנו במרכז כפר סבא. מדובר באירוע בודד ונקודתי במהלך השיעור האחרון באותו היום. ההודעה שהילד אומת כחיובי הגיעה אלינו אתמול (שלישי) בערב. באותו הרגע כל הילדים נכנסו לבידוד יחד עם המדריכה שלהם, שהיא תושבת תל אביב. חשוב לומר שלאף אחד מהנוכחים לא היו תסמינים עד כה, כולל הילד שנדבק".

בסטודיו מבהירים שהילד לא נדבק בסטודיו אלא רק לקח חלק בשיעור. "מבחינתנו, בסטודיו, אנחנו מאוד מחמירים על נהלי משרד הבריאות", אומרים שם, "בין קבוצה קבוצה לקבוצה יצרנו פער של עשר דקות כדי שלא יהיה מגע עם הקבוצה הקודמת. בין שיעור לשיעור אנחנו מחטאים את כל האזורים הנגישים לילדים ובמהלך השיעור אנחנו עובדים במרחק של שני מטרים. אפילו יש חובת מסיכה, אף שבשבוע שעבר לא הייתה חובה כזו בגלל החום, אבל הם נדרשו להגיע עם מסיכות לשיעור. מאז אותו שיעור כל הסטודיו עבר ניקיון ושטיפה והכל ממשיך כרגיל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר