קניון רננים. צילום באדיבות קניון רננים
קניון רננים. צילום באדיבות קניון רננים

אחרי תקופה ארוכה של שקט: חולה קורונה ביקר בקניון רננים

החולה ביקר בקניון בערב החג, לא נמסר ממשרד הבריאות מידע לגבי החנויות בהן ביקר. חולה קורונה ביקר גם בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה

פורסם בתאריך: 31.5.20 17:38

אחרי תקופה ארוכה של שקט ברעננה, ללא ביקורים של חולי קורונה בעיר וללא עליה במספר הנדבקים. היום, יום ראשון, פרסם משרד הבריאות שחולה קורונה שהה בקניון רננים ברחוב המלאכה 2 ביום חמישי האחרון ה- 28/5/20, ערב חג השבועות. החולה שלא צוין באיזה חנויות היה, שהה בקניון בין השעות 12:30-13:30. על פי משרד הבריאות, כל מי ששהה ביום ובשעה שפורסמו מתבקש להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400.

מקניון רננים נמסר: "הקניון נערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות. כיום כל אזרח שנחשף לחולה קורונה מקבל הודעה ממשרד הבריאות ועליו לפעול בהתאם. הקניון פועל כרגיל בשגרת קורונה, לצד הקפדה על חיטוי, חובת לבישת מסכות, מדידת חום בכניסה לקניון וכל צעד אשר יכול לצמצם חשיפה".

למרות העלייה במספר הנדבקים בארץ, ברעננה כבר תקופה ארוכה אין נדבקים חדשים. נכון ליום שישי האחרון, מספר הנדבקים ברעננה ממשיך לעמוד על 141. עד כה החלימו 122 חולים. מספר החולים בפועל עומד על 11 תושבים. שיעור תחלואה בפועל ל-100 אלף איש עומד על 25. מספר הנפטרים עומד על שמונה.

בנוסף לכך היום פרסם משרד הבריאות כי חולי קורונה ביקרו בשבוע שעבר בקניון שבעת הכוכבים ובסניף מגה בעיר בהרצליה. החולים בקניון ביקרו ביום רביעי שעבר (27 במאי) בשעות 21:00-20:30 ובשעות 21:30-21:00. משרד הבריאות לא פרסם מה הם החנויות או האזורים שבהם ביקרו החולים וטרם התקבלה תשובת משרד הבריאות לשאלת צומת השרון בנושא. נציין שהקניון נסגר למבקרים ב-21:00. בנוסף, ביקר כאמור חולה קורונה בסניף מגה בעיר ברחוב כצנלסון 19 בהרצליה, ביום חמישי שעבר (28 במאי) בשעות 11:30-11:00.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דניאלה

    תבררו בבקשה באיזה חנויות הוא היה בקניון רננים לא יכול להיות שאנשים ישבו בבידוד בלי סיבה!!!!

  2. בועז

    אולי לכם אנשי התקשורת יש יכולת לקבל תשובות מדוע עד לרגע זה, 48 שעות לאחר הפרסום, עדיין אין חקירה אפידמיולוגית המעידה באילו חנויות שהה החולה המאובחן. נכון לרגע זה, כל מי ששהה בקניון רננים באופן כללי בשעה זו, צריך להיות בבידוד.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר