מפת תחלואה ברעננה. צילום משרד הבריאות.
מפת תחלואה ברעננה. צילום משרד הבריאות.

מפת הקורונה של רעננה: איזו שכונה אדומה ואיזו ירוקה

ראש העירייה הציג הערב את המפה ואמר: "אין לנו רצון לבצע דוחות, אבל נחמיר עם מפירי חוק. הקורונה הורגת". מספר הנדבקים עלה מאתמול, מספר החולים בפועל ירד בעשרות

פורסם בתאריך: 5.10.20 20:39

משרד הבריאות פרסם היום, יום שני, נתונים מעודכנים על מספר הנדבקים בקורונה בערים וביישובים ברחבי הארץ. מספר הנדבקים בקורונה ברעננה עלה שוב לאחר שאתמול, ראשון, לא עלה. על פי נתוני משרד הבריאות מספר הנדבקים בקורונה ברעננה עומד הערב  על 1,523 לעומת 1,500 בראשון ובמוצ"ש. בחמישי היה מספר הנדבקים 1,410  וברביעי -1,366. מספר החולים הפעילים ירד ועומד על 360 לעומת 400 בראשון. בשבעת הימים האחרונים התגלו 184 נדבקים חדשים בעיר, בפרק זמן זה בוצעו ברעננה 2,243 בדיקות. מספר החולים בפועל ל-10,000 תושבים ירד ועומד על 48 לעומת  53 אתמול.

מספר הנדבקים בארץ עומד על 271,563, מספר החולים הפעילים עומד על 66,198, מהם 883 במצב קשה. מספר המונשמים הוא 223. מספר הנפטרים עד עתה הוא 1,749.

מפת תחלואה ברעננה. צילום משרד הבריאות.

לצד זה הציג ראש עיריית רעננה חיים ברוידא את מפת התחלואה ברעננה לפי שכונות, הצבועות בצבעים שונים לפי תוכנית הרמזור של פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו. הפרמטרים לפיהם נקבעו צבעי השכונות (ירוק, צהוב, כתום ואדום) הם בדומה לאלו של תוכנית הרמזור, כמו למשל שיעור החולים החדשים, שיעור הבדיקות החיוביות וקצב הכפלת החולים. ברוידא אמר: "כל אחד יכול לזהות על פי המפה את מקומו ברמזור. תושבים יקרים, אין לנו רצון לבצע דוחות, אבל נחמיר עם מפירי חוק. הקורונה הורגת. תושבים מרעננה נפטרו מקורונה, חלקם לא מיצו מחצית מחייהם. יחד ובערבות הדדית, נצאה מהמשבר מחוזקים".

על פי המפה אותה פרסם ברוידא, השכונה האדומה ברענננה היא שיכון אשר.

בין השכונות הכתומות: קרית אליהו גולומב, קרית דוד רמז, קרית וייצמן, וחלקים ממרכז העיר.

בין השכונות הצהובות: רסקו, וחלקים ממרכז העיר.

בין השכונות שמוגדרות ירוקות נמצאות לב הפארק וקרית גנים.

ברודיא: "כל אחד יכול לזהות על פי המפה את מקומו ברמזור.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר