רמת סיכון רעננה
רמת סיכון רעננה

באילו שכונות יש סכנת הידבקות גדולה יותר? היכנסו למפה האינטראקטיבית וגלו

הירידה הגדולה בתחלואה בארץ בכלל וברעננה בפרט מתבטאת גם במדדי הסיכון להידבקות בשכונות השונות של העיר. כנסו למפה וקבלו את הנתונים המעודכנים על השכונה שלכם

פורסם בתאריך: 20.10.20 16:59

על פי נתוני משרד הבריאות מהבוקר (שלישי) עומד מספר הנדבקים ברעננה מאז תחילת המגיפה על 1,670 חולים. בעיר יש כיום 132 חולים פעילים. בשבעה הימים האחרונים התווספו 43 חולים.

כמו בשבוע שעבר, גם השבוע, מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות בקורונה של רעננה בחלוקה לשכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. הסגר האחרון נותן את אותותיו ורמת התחלואה ברחבי הארץ יורדת בצורה משמעותית, וכך גם מספר השכונות שמצויות ברמת סיכון גבוהה. יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל 10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. "כיום המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות".

רמת סיכון רעננה

כנסו כאן לקרוא את הכתבה הקודמת בנושא 

ומה המצב ברעננה?
"ברעננה ניתן לזהות מגמת שיפור משמעותית בשבוע האחרון והעיר נמצאת במדד סיכון נמוך מאוד. בשבוע שעבר ניתן היה לזהות מספר שכונות ואזורים בעיר במדד סיכון בינוני ומעלה. רוב השכונות בעיר כיום הינן במדד סיכון 1".
וברמה העירונית?
" בהסתכל על העיר כולה, כמות החולים הפעילים הינה קרוב לחצי לעומת השבוע שעבר. אחוז הבדיקות החיוביות בשבוע האחרון ומספר החולים הפעילים ל-10 אלף תושבים נמוכים משמעותית מהממוצעים הארציים ומהממוצעים של המגזר הכללי".

יפית בן חיים

כנסו כאן למפה האינטראקטיבית של נתוני הקורונה ורמת הסיכון לפי שכונות ברעננה

ברעננה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון 1 להידבקות בקורונה ואין אף שכונה ברמה 5. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

רמה 1:

מרכז העיר השרון משה דיין, מרכז העיר קזן רמב"ם, מרכז העיר תל חי קרן היסוד, מרכז העיר הגליל אליעזר יפה, מרכז העיר אליעזר יפה תל חי, מרכז העיר רמב"ם השרון, מרכז העיר עקיבא הגליל, נווה זמר, רעננה צפון, רסקו – בן צבי,  קריית שרת, מרכז העיר מזרחית לקזן, קרית אליהו גולמוב, קרית דוד רמז, מרכז העיר מזרחית לרבוצקי,  שיכון אשר,  עמידר, מרכז העיר אחד העם עקיבא, לב הפארק, קרית שז"ר, קרית גנים, כפר בתיה, הפרחים, נאות שדה.
רמה 2:

קרית וייצמן. אזור תעשייה צפוני.

רמת סיכון רעננה


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר