מפת רמת הסיכון ברעננה
מפת רמת הסיכון ברעננה

מה מצב הקורונה בשכונה שלכם השבוע? היכנסו למפה האינטראקטיבית של רעננה וגלו

מספר החולים הפעילים ברעננה ממשיך לרדת. מפת הסיכון בשכונות מגלה שכל השכונות ברעננה ברמת סיכון נמוכה להידבקות. גם שאר הנתונים על כל שכונה במפה

פורסם בתאריך: 2.11.20 17:07

משרד הבריאות פרסם הבוקר, יום שני, נתונים מעודכנים על מצב התחלואה. מספר הנדבקים בקורונה ברעננה עומד על 1,690 לעומת 1,689 אתמול, יום ראשון. מספר החולים הפעילים עומד על 41 לעומת 44 בראשון. בשבעת הימים האחרונים התגלו בין 6-10 נדבקים חדשים בעיר, בפרק זמן זה בוצעו ברעננה 2,230 בדיקות. מספר החולים בפועל ל-10,000 תושבים עומד על 5 בלבד.
מספר הנדבקים בארץ עומד הבוקר על 315,237. מספר החולים הפעילים עומד על 9,797, מהם 394 במצב קשה. מספר המונשמים הוא 172. מספר הנפטרים עד עתה הוא 2,569.
# # #
כמו בשבוע שעבר, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות בקורונה של רעננה בחלוקה לשכונות, יחד עם נתונים נוספים על השכונות. זאת על פי הניתוח של חברת פוינטס. יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "בשבוע האחרון מגמת השיפור נמשכת ורוב השכונות בעיר כיום הינן במדד סיכון 1, ללא שינוי משמעותי משבוע שעבר. בשבוע האחרון הייתה עליה בעיר בכמות הבדיקות, ואחוז החיוביים עומד על כ-0.4%, נתון שנחשב נמוך מאוד", אומרת בן חיים.

היכנסו כאן למפת השכונות האינטראקטיבית של רעננה וגלו מה המצב בשכונה שלכם השבוע 

ברעננה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון 1 להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.
רמה 1: רעננה צפון, מרכז העיר מזרחית לרבוצקי, מרכז העיר אחד העם עקיבא, מרכז העיר עקיבא הגליל, מרכז העיר הגליל אליעזר יפה, מרכז העיר אליעזר יפה תל חי,  מרכז העיר תל חי קרן היסוד,  עמידר, קרית ויצמן, לב הפארק, קרית גנים, כפר בתיה, הפרחים, מרכז העיר השרון משה דיין, מרכז העיר רמב"ם השרון, מרכז העיר מזרחית לקזן, רסקו בן צבי, קרית שז"ר, נווה זמר, קרית שרת, נאות שדה, קרית אליהו גולומב, קרית דוד רמז.
רמה 2: שיכון אשר.

טבלת רמת הסיכון בשכונות ברעננה


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר