מפת רמת הסיכון בשכונות ברעננה
מפת רמת הסיכון בשכונות ברעננה

מצב הקורונה ברעננה: רוב שכונות העיר ברמת סיכון נמוכה להידבקות

מספר החולים הפעילים ברעננה ממשיך לרדת ועומד על 21 בלבד. צומת השרון מביא גם השבוע את המפה האינטראקטיבית של רעננה, בה ניתן לראות את המצב בכל שכונות העיר

פורסם בתאריך: 9.11.20 17:37

מספר הנדבקים בקורונה ברעננה עומד היום (שני) על 1,702 לעומת 1,701 אתמול, יום ראשון. מספר החולים הפעילים ממשיך לרדת ועומד על 21 לעומת 29 בראשון. בשבעת הימים האחרונים התגלו בין 6-10 נדבקים חדשים בעיר, בפרק זמן זה בוצעו ברעננה 1,872 בדיקות. מספר החולים בפועל ל-10,000 תושבים עומד על 3.
מספר הנדבקים בארץ עומד הבוקר על 319,515. מספר החולים הפעילים עומד על 8,219, מהם 337 במצב קשה. מספר המונשמים הוא 144. מספר הנפטרים עד עתה הוא 2,674.

# # #
כמו בשבוע שעבר, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות בקורונה של רעננה בחלוקה לשכונות, יחד עם נתונים נוספים על השכונות. זאת על פי הניתוח של חברת פוינטס. יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "בשבוע האחרון מגמת השיפור נמשכת ורוב השכונות בעיר כיום הינן במדד סיכון 1, ללא שינוי משמעותי משבוע שעבר", מסבירה בן חיים. "כמות החולים הפעילים ל-10 אלף תושבים ירדה דרמטית ועומדת על כ-3.4 בלבד. בשבוע האחרון הייתה ירידה קלה בכמות הבדיקות אך אחוז החיוביים עדיין נמוך ועומד על כ-0.6%, נתון שנחשב נמוך מאוד".

היכנסו כאן למפה האינטראקטיבית של רעננה וקבלו את מצב הקורונה בכל שכונות העיר

ברעננה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון 1 להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:

רמה 1: קרית שרת, נווה זמר, מרכז העיר אחד העם עקיבא, שיכון אשר, מרכז העיר מזרחית לרבוצקי, הפרחים, רעננה צפון, לב הפארק, מרכז העיר הגליל אלעיזר יפה, מרכז העיר תל חי קרן היסוד, עמידר, קרית גנים, כפר בתיה, מרכז העיר קזן רמב"ם, מרכז העיר מזרחית לקזן, רסקו-בן צבי, קרית שז"ר, נאות שדה, קרית אליהו גולמוב, קריית דוד רמז.

רמה 2: מרכז העיר עקיבא הגליל, מרכז העיר השרון משה דיין, מרכז העיר אליעזר יפה תל חי, מרכז העיר רמב"ם השרון, קרית וויצמן.

טבלת רמת הסיכון בשכונות ברעננה


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר