רמת סיכון רעננה באדיבות חברת פוינטס
רמת סיכון רעננה באדיבות חברת פוינטס

חדשות טובות: כל השכונות ברעננה ברמת סיכון נמוכה להידבקות בקורונה

בחברת פוינטס מציינים כי כמות החולים הפעילים ל-10 אלף תושבים ברעננה ירדה דרמטית. עוד הם מציינים שניתן לזהות גידול משמעותי בכמות הבדיקות אך אחוז החיוביים ממשיך לרדת

פורסם בתאריך: 24.11.20 16:46

מספר הנדבקים בקורונה ברעננה מתחילת המגפה עומד היום, יום שלישי, על 1,731 לעומת 1,725 ביום ראשון. מספר החולים הפעילים עומד על 18 לעומת 21 ביום ראשון. מספר החולים החדשים שהתגלו בשבעה ימים עומד על בין 11-14 חולים. בפרק זמן זה בוצעו ברעננה 3,310 בדיקות. מספר החולים בפועל לעשרת אלפים תושבים עומד על שניים.
מספר החולים הפעילים בארץ עומד היום על 8,904. 287 מהם במצב קשה. מספר המונשמים הוא 115. מספר הנפטרים עומד על 2,818.

# # # 
כמידי שבוע, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות בקורונה של רעננה בחלוקה לשכונות, יחד עם נתונים נוספים. זאת על פי הניתוח של חברת פוינטס. יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברה, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "בשבועיים האחרונים מגמת השיפור נמשכת וכל השכונות ברעננה הינן כיום במדד סיכון 1, ללא שינוי משמעותי", אומרת בן חיים. "כמות החולים הפעילים ל-10 אלף תושבים ירדה דרמטית ועומדת על פחות מ-3. ניתן לזהות גידול משמעותי בכמות הבדיקות שנעשו אך אחוז החיוביים ממשיך לרדת ועומד על כ– 0.4% בלבד".

היכנסו כאן למפה האינטראקטיבית של רעננה וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר

ברעננה ניתן לראות שנכון לימים אלו, כל השכונות נמצאות ברמת סיכון 1 להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

טבלת רמת הסיכון בשכונות ברעננה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר