מפת רמת הסיכון להידבקות בקורונה בשכונות ברעננה

העלייה בתחלואה: היכנסו למפה המיוחדת של רעננה וגלו מה מצב הקורונה ומה רמת הסיכון בכל שכונה

נוכח מגמת העלייה בתחלואה צומת השרון מביא את המפה האינטראקטיבית, המלמדת מה מצב התחלואה ומהי רמת הסיכון להידבקות בכל שכונות העיר

פורסם בתאריך: 7.12.20 18:12

מספר הנדבקים בקורונה ברעננה מתחילת המגפה עומד היום, יום שני, על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות הבוקר, על 1,791 לעומת 1,784 ביום ראשון. מספר החולים הפעילים עומד על 49 לעומת 56 בראשון. מספר הנדבקים החדשים שהתגלו בשבעת הימים האחרונים עומד על 35. בפרק זמן זה בוצעו ברעננה 3,622 בדיקות. מספר החולים בפועל לעשרת אלפים עומד על שבעה.
ביממה האחרונה התגלו בארץ 1,251 נדבקים חדשים, כאשר בפרק זמן זה בוצעו 38,363 בדיקות. מדובר באחוז בדיקות חיוביות של 3.3%. מספר החולים הפעילים בארץ עומד היום על 13,158, 342 מהם במצב קשה. מספר המונשמים הוא 88. מספר הנפטרים עומד על 2,917.

גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות של רעננה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברה, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "במהלך השבועיים האחרונים אנו עדים למגמת עליה בתחלואה שחלקה נובעת מגידול בכמות הבדיקות, אך לא רק, גם ברמה הארצית וגם ברעננה", מסבירה בן חיים, "במהלך השבועיים האחרונים כמות החולים הפעילים בעיר יותר מהכפילה את עצמה, גם אחוז הבדיקות החיוביות גדל ועומד על כ–1% לעומת 0.4% לפני כשבועיים. לפני שבועיים כל השכונות בעיר היו במדד סיכון 1 (נמוך מאוד) וכיום ניתן לזהות כי חלק ניכר משכונות העיר במדד סיכון 2. שכונת ויצמן נמצאת ברמת סיכון בינונית (3).

היכנסו כאן למפה האינטראקטיבית של רעננה וגלו מה המצב בכל השכונות בעיר

ברעננה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון 1, 2, להידבקות בקורונה ואין אף שכונה ברמה 5. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:
רמה 1:

קרית אליהו גולמוב, קרית דוד רמז. מרכז העיר אחד העם עקיבא, מרכז העיר אליעזר יפה תל חי, מרכז העיר עקיבא הגליל, רעננה צפון, מרכז העיר תל חי קרן היסוד, מרכז העיר השרון משה דיין, מרכז העיר מזרחית לקזן.

רמה 2:

מרכז העיר מזרחית לרבוצקי, עמידר, קרית שרת, נווה זמר, רסקו בן צבי, מרכז העיר קזן רמב"ם, מרכז העיר רמב"ם השרון, מרכז העיר הגליל אליעזר יפה, שיכון אשר, הפרחים, קרית שז"ר.

רמה 3:

קרית וייצמן

טבלת רמת הסיכון בשכונות ברעננה באדיבות חברת פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר