מפת הקורונה של רעננה באדיבות חברת פוינטס

רוב השכונות ברעננה ברמת סיכון גבוהה להידבקות, עשרות חולים חדשים מאתמול

הנתונים מלמדים על תוספת של עשרות חולים פעילים ברעננה מאתמול ועלייה גם בציון הרמזור ובשיעור הבדיקות החיוביות. ומה קורה בשכונות? היכנסו למפת הקורונה האינטראקטיבית של רעננה וגלו מה המצב בכל שכונה

פורסם בתאריך: 13.1.21 19:07

על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות הבוקר, יום רביעי, מספר החולים הפעילים ברעננה עומד על 378 לעומת 349 אתמול, יום שלישי. שיעור הבדיקות החיוביות ברעננה עלה גם הוא ועומד על חמישה אחוזים. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עלה ועומד על 35.3 לעומת 33.3 אתמול. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע עומד היום על פלוס 77 אחוזים, לעומת פלוס 79 אחוזים אתמול.
ציון הרמזור של רעננה עלה שוב ועומד על 6.9 לעומת 6.7 אתמול, שלישי, ו-6.3 בראשון. צבע הרמזור היומי של רעננה נשאר כתום. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. נציין כי משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.
9,047 מאומתים חדשים התגלו מאתמול ברחבי הארץ, מספר החולים הפעילים גדל מחצות ב- 1440 ל- 77,178. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, רביעי, על 1105, מתוכם 283 מונשמים ו – 330. אחוז הבדיקות החיוביות הארצי הוא 7.2 אחוז, מספר הבדיקות שבוצעו ביממה האחרונה עומד על 128,472. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 3,772.

# # #
כמידי שבוע, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות של רעננה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "במהלך השבוע האחרון כמות החולים הפעילים בעיר עלתה בצורה משמעותית מ-240 ל- 378, אחוז הבדיקות החיוביות עלה גם הוא ועומד על כחמישה אחוזים", מציינת דנינו. "כיום רוב העיר במדד סיכון 5 או 4. כל שכונות מרכז העיר עלו מרמת סיכון 4 לרמת סיכון 5. שיכון אשר שהייתה ברמת סיכון 2 עלתה לרמת סיכון 5".

היכנסו כאן למפת הקורונה של רעננה וגלו מה המצב בכל שכונה  

ברעננה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון 5 להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:

רמת סיכון 2:

נאות שדה.

רמת סיכון 3:

קרית שרת, לב הפארק, קרית גנים, כפר בתיה, רסקו, בן צבי

רמת סיכון 4:

נווה זמר, הפרחים.

רמת סיכון 5:

מרכז העיר מזרחית לרבוצקי, מרכז העיר השרון משה דיין, מרכז העיר אחד העם עקיבא, מרכז העיר מזרחית לקזן, קרית אליהו גולמוב, קרית דוד רמז, מרכז העיר הגליל אליעזר יפה, מרכז העיר אליעזר יפה תל חי, רעננה צפון, קרית וייצמן, עמידר, מרכז העיר עקיבא הגליל, מרכז העיר קזן רמב"ם, שיכון אשר, מרכז העיר רמב"ם השרון, קרית שז"ר, מרכז העיר תל חי קרן היסוד.

טבלת השכונות של רעננה באדיבות חברת פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר