מפת נתוני קורונה של רעננה, חברת פוינטס

לקראת סיום הסגר: באיזה שכונות עלתה רמת הסיכון להידבקות בקורונה?

מצב התחלואה: שכונת מרכז העיר עדיין ברמת סיכון גבוהה יחסית, שכונות רבות ברמת סיכון בינונית. היכנסו למפת הקורונה האינטראקטיבית של רעננה וגלו מה המצב בכל שכונה

פורסם בתאריך: 3.2.21 17:20

על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות היום, רביעי, מספר החולים הפעילים ברעננה עומד על 319 לעומת 274 בשני ו-301 בשבת. שיעור הבדיקות החיוביות ברעננה עלה ועומד על חמישה אחוזים. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 21.1 לעומת 16.1 בשני. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע עומד היום על מינוס שני אחוזים לעומת מינוס 35 אחוזים בשני. עד כה התחסנו בעיר במנה ראשונה 53.20 אחוזים ובמנה השנייה 32.93 אחוז.
ציון הרמזור של רעננה עלה במקצת ועומד על 4.7 לעומת 4.6 בשני ו-5 בשבת. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. נציין כי משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.
7,934 מאומתים חדשים התגלו מאתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 73,700. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, רביעי, על 1,108. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד היום על 9.3 אחוזים. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 4,890.

# # # 

כמידי שבוע, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות של רעננה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "ברעננה ניתן לראות שיפור ברמת התחלואה גם השבוע, למרות העלייה בימים האחרונים. יחד עם זאת, אחוז הבדיקות החיוביות עלה מעט ועומד על 5%", מסבירה דנינו. "כיום רוב העיר ברמת סיכון 4 או 3 (בינונית), כאשר בעיקר שכונות מרכז העיר ברמת סיכון 4. קרית שז"ר, קרית ויצמן ושיכון אשר עלו מרמת סיכון 3 לרמת סיכון 4".

היכנסו כאן למפת הקורונה של רעננה וגלו מה המצב בכל שכונה

ברעננה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון בינונית להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.
אלו הנתונים:

רמת סיכון 2:

נאות שדה.

רמת סיכון 3:

רסקו – בן צבי, עמידר, נווה זמר, קרית שרת, הפרחים, קרית גנים, כפר בתיה, לב הפארק.

רמת סיכון 4:

מרכז העיר מזרחית לרבוצקי. מרכז העיר עקיבא הגליל, מרכז העיר אחד העם עקיבא, רעננה צפון, מרכז העיר רמב"ם השרון, קרית אליהו גולמב, קרית דוד רמז, מרכז העיר השרון משה דיין, מרכז העיר מזרחית לקז, קרית שז"ר, מרכז העיר קזן רמב"ם, מרכז העיר אליעזר יפה תל חי, מרכז העיר הגליל אליעזר יפה. מרכז העיר תל חי קרן היסוד, שיכון אשר.

טבלת נתוני קורונה של רעננה לפי שכונות, חברת פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר