מפת הקורונה של רעננה לפי שכונות, חברת פוינטס

מצב הקורונה בכל שכונה ברעננה: היכנסו למפה האינטראקטיבית וקבלו את התמונה המלאה

רוב השכונות ברעננה ברמת סיכון בינונית להידבקות בקורונה.חלק מהשכונות עדיין ברמת סיכון גבוהה

פורסם בתאריך: 11.2.21 08:53

על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות אתמול (רביעי) בלילה, מספר החולים הפעילים ברעננה עומד על 327 לעומת 316 ביום שלישי. שיעור הבדיקות החיוביות ברעננה ירד ועומד על חמישה אחוזים לעומת שישה בשלישי. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 21.8, לעומת 22.5 בשלישי. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע עומד היום על פלוס ארבעה אחוזים, לעומת פלוס שלושה בשלישי. עד כה התחסנו בעיר במנה ראשונה 59.58 אחוזים ובמנה השנייה 40.07אחוז.

ציון הרמזור של רעננה עומד על 6.3, מה שהפך את העיר לצבע כתום. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. נציין כי משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.
ולנתונים הארציים: מספר החולים ירד ועומד נכון לאתמול בלילה על 68,283, לעומת 70,444 אתמול בבוקר. מספר החולים שבמצב קשה בארץ הוא 1,001, לעומת 1,088 אתמול בבוקר, מתוכם 394 במצב קריטי לעומת 388 אתמול בבוקר. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד היום על 7.7 אחוזים. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 5,257 לעומת 5,233 אתמול בבוקר.

 # # #
כמידי שבוע, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות של רעננה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "ברעננה אין שינוי ניכר ברמת התחלואה", היא אומרת, ומציינת שכיום רוב העיר ברמת סיכון 3 (בינונית). "ניתן לראות כי חלק משכונות מרכז העיר ירדו מרמת סיכון 4 לרמת סיכון 3. קריית ויצמן, מרכז העיר רמב"ם השרון, אחד העם ועקיבא נשארו ברמת סיכון 4".

היכנסו כאן למפת הקורונה של רעננה וגלו מה המצב בכל שכונה

ברעננה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון בינונית להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:

רמת סיכון 2:

נווה זמר, קרית גנים, כפר בתיה, רסקו- בן צבי, הפרחים, קרית אליהו גולמוב.

רמת סיכון 3:

קרית דוד רמז, עמידר, מרכז העיר קזן רמב"ם, מרכז העיר השרון משה דיין, מרכז העיר מזרחית לקזן, רעננה צפון, קרית שז"ר, קרת שרת, מרכז העיר הגליל אליעזר יפה, מרכז העיר תל חי קרן היסוד, שיכון אשר, לב הפארק.

רמת סיכון 4:

מרכז העיר מזרחית לרבוצקי, מרכז העיר אחד העם עקיבא, מרכז העיר עקיבא הגליל, מרכז העיר אליעזר יפה תל חי, מרכז העיר רמב"ם השרון, קרית וויצמן,

טבלת הקורונה של רעננה לפי שכונות, חברת פוינטס

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר