מפת קורונה רעננה, חברת פוינטס

כמה חולים יש בכל שכונה ברעננה ואיפה יש סכנת הידבקות: הרשימה המלאה

כמות החולים ברעננה ירדה מעט בשבוע האחרון ואחוז הבדיקות החיוביות לא השתנה. רוב שכונות העיר ברמת סיכון בינונית

פורסם בתאריך: 12.3.21 09:32

על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות בחמישי בבוקר, מספר החולים הפעילים ברעננה עומד על 140 לעומת 151 ברביעי. אחוז הבדיקות החיוביות ברעננה ירד ועומד על שני אחוזים. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 10.3 לעומת 11.4 ברביעי. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע עומד על מינוס 15, לעומת מינוס שש ברביעי. עד כה התחסנו בעיר במנה ראשונה 69.96 אחוזים, ובמנה השנייה 63.4 אחוז.

ציון הרמזור של רעננה עומד על 5, מה שמגדיר את הצבע היומי של העיר כצהוב. עיר ירוקה היא מי שציונה עד 4.5, עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. נציין כי משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

2,802 מאומתים חדשים התגלו אתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 36,712. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, חמישי, על 645, מתוכם 259 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד היום על 2.9 אחוזים. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 5,955.
# # # 
כמידי שבוע, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות של רעננה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "ברעננה כמות החולים הפעילים ירדה מעט בשבוע האחרון ואחוז הבדיקות החיוביות לא השתנה", מציינת דנינו. "כיום חלק ניכר מהעיר ברמת סיכון 3 (בינונית). מרכז העיר אזור אליעזר יפה – תל חי ורעננה צפון ברמת הסיכון 4".

היכנסו כאן למפת הקורונה של רעננה וגלו מה המצב בכל שכונה

ברעננה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון בינונית להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.
אלו הנתונים:

רמת סיכון 1:

רסקו בן צבי, נווה זמר, הפרחים, שיכון אשר, קרית גנים, כפר בתיה, נאות שדה.

רמת סיכון 2:

קרית שרת, קרית שז"ר, מרכז העיר השרון משה דיין, קריית וויצמן, לב הפארק.

רמת סיכון 3:

עמידר, מרכז העיר מזרחית לקזן, קרית אליהו גולמוב, קרית דוד רמז, מרכז העיר מזרחית לרובצקי, מרכז העיר רמב"ם השרון, מרכז העיר הגליל אליעזר יפה, מרכז העיר עקיבא הגליל, מרכז העיר קז"ן רמב"ם, מרכז העיר תל חי קרן היסוד, מרכז העיר אחד העם עקיבא.

רמת סיכון 4:

מרכז העיר אליעזר יפה תל חי, רעננה צפון.

טבלת קורונה רעננה, חברת פוינטס

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר