מפה רעננה, פוינטס

עלייה מפתיעה במספר החולים הפעילים ברעננה

אחרי שבועות של ירידה נרשמה עלייה גדולה יחסית במספר החולים בעיר. למרות זאת התחלואה עדיין נמוכה מאוד וכל השכונות ברמת סיכון נמוכה

פורסם בתאריך: 8.4.21 16:58

נתוני הקורונה שפרסם משרד הבריאות הבוקר (חמישי), אשר נכונים לאתמול בערב, הביאו עימם הפתעה לרעה בנוגע למצב ברעננה. מספר החולים הפעילים ברעננה עלה במפתיע ועומד על 25 לעומת 16 בשני. אחוז הבדיקות החיוביות ברעננה נותר אחוז אחד. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד 1.9. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע עומד על מינוס 50 אחוזים. על פי נתונים של משרד הבריאות אחוז המתחסנים במנה הראשונה עומד על 71.80 אחוז ובמנה השנייה על 69.12 אחוז, זאת מתוך כלל האוכלוסייה.

ציון הרמזור של רעננה עלה ועומד על 1.9 לעומת 1.1 בשני. עיר ירוקה היא מי שציונה עד 4.5, עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. נציין כי משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

274 מאומתים חדשים התגלו אתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 4,771. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד על 290, מתוכם 163 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד על 0.5 אחוז. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 6,270.

# # #
כמידי שבוע, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות של רעננה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "ברעננה כמות החולים הפעילים ירדה מעט בשבוע האחרון ואחוז הבדיקות החיוביות לא השתנה", מסבירה דנינו. החדשות הטובות: רוב שכונות העיר נמצאות ברמות תחלואה וסיכון נמוכות (1), וכמה שכונות נמצאות ברמה 2 (מרכז העיר אליעזר יפה תל חי, הפרחים, רעננה צפון, מרכז העיר רמב"ם השרון). בשכונת הפרחים יש חמישה חולים, במרכז העיר רמבם השרון יש ארבעה, בשאר השכונות בהן יש חולים מדובר בבודדים.

היכנסו למפה האינטראקטיבית של רעננה

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר