קורונה, Cebas1depositphotos.com

רעננה כתומה: עלייה גדולה במספר המאומתים לקורונה בשבוע האחרון

ציון הרמזור של רעננה עלה ל-6, מספר החולים הפעילים עומד על 120. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על שני אחוזים

פורסם בתאריך: 26.12.21 14:32

שלושת הערים המרכזיות בשרון כבר לא ירוקות. בעוד כפר סבא והרצליה הפכו בימים האחרונים לצהובות ברמזור הקורונה, רעננה הפכה כבר לכתומה. אך עם זאת מספר החולים בפעילים עדיין אינו גדול, ובכפר סבא נמוך המיוחד.

ציון הרמזור של כפר סבא עומד 5.3 והעיר מוגדרת צהובה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים עומד על 76. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 196 אחוזים. שיעור הבדיקות החיוביות הוא אחוז אחד, נמוך מהממוצע הארצי.
ציון הרמזור של רעננה עומד על 6 והעיר כאמור מוגדרת החל מהבוקר ככתומה ברמזור הקורונה, אך עם זאת אין לכך השלכה עדיין על ההנחיות לגבי לימודים. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 120, שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 230 אחוז. שיעור הבדיקות החיוביות ברעננה גבוה יחסית לכפר סבא ועומד על שני אחוזים, עם זאת השיעור עדיין נמוך במעט מהממוצע הארצי.

 

 

ציון הרמזור של הרצליה עומד על 5.5 והעיר מוגדרת צהובה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 136. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 111%. שיעור הבדיקות החיוביות גבוה יחסית ועומד על שני אחוזים, אך עם זאת נמוך במעט מהממוצע הארצי.

ברחבי הארץ התגלו אתמול (שבת) 760 מאומתים חדשים לקורונה. מספר החולים קשה עומד על 98, ואחוז הבדיקות החיוביות עלה ועומד על 2.07%. מספר החולים הפעילים בארץ עומד על 11,894. עד כה זוהו בישראל 1,118 מאומתים לאומיקרון, מתוכם 723 שבו מחו"ל. קיים חשד גבוה לעוד 861 מקרים של חשיפה לוראיינט האומיקרון שעדיין לא התקבלו תוצאות הריצוף.

נתונים על מספר המאומתים לאומיקרון בכל עיר יעודכנו כאן ככל שיהיו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר