סופגניות. צילום תומר אפלבאום
סופגניות. צילום תומר אפלבאום

"אני בעד עצומה: תחזירו לי את סופגניית הריבה הטובה והפשוטה (והזולה כמובן)"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע והפעם: מה לדעתכם צריך להיות המחיר המקסימלי של סופגנייה?

פורסם בתאריך: 7.12.17 17:06

שני דימנט:

הפרלמנט- שני דימאנט

הפרלמנט- שני דימאנט

"מחיר מקסימלי של סופגניה לא צריך לעלות למעלה מחמישה שקלים כאשר בחמישה שקלים אני מצפה לקבל סופגניה משודרגת במיוחד. ה"מנצחת" הגדולה שלי היא חברת "רולדין" שהעלתה את המחירים בסופגניית הצ'ייסר שניתנת עם מזרק להוספת קרם בשקל נוסף בהשוואה לשנה שעברה ונמכרת היום ב- 11 שקלים ולדעתי, אינה צריכה לעלות על שמונה שקלים. אני מאמינה שהספק ירוויח גם ממכירה של שמונה שקלים בלבד לסופגניית הצ'ייסר. הסופגניה של פעם שכולנו אוהבים ומכירים, זוכרים?? זו עם הריבה, לא צריכה לעלות למעלה משקל או שקל וחצי לכל היותר. השנה הופתעתי לגלות שמוכרים סופגניות גם במאה שקלים ואפילו במאה דולר. בניו יורק ניתן למצוא קינוח מושחת במיוחד וזו סופגניה המכילה 24 קראט של זהב. הזהב הוא חומר שאינו פעיל כימית, ולכן אין לו בעיה לעבור את מערכת העיכול. אגלה לכם בסוד שהזהב חסר טעם לחלוטין. חנוכה שמח מלא בריבה, שוקולד, צ׳ייסרים, ריבת חלב ועוד ועוד.. העיקר שיהיה טעים".

 

לימור גוטהולץ:

הפרלמנט- עו"ד לימור גוטהולץ

"אני בעד שוק חופשי ותחרותי, לא צריך להיות מחיר מקסימלי לסופגניה. לדעתי אין צורך להגביל את השוק. כמו בכל תחום במסחר יש היצע וביקוש אם לא יהיה ביקוש לסוג מסויים מחירו ירד או שהוא לא ישווק. בסופו של דבר יש סוגים רבים של סופגניות, זולות או יקרות כל אחד עושה עם כספו מה שהוא מבין, כל אחד יקנה מה שהוא רוצה ויכול. חג חנוכה שמח".

גיל איצקוביץ'

לדעתי  סופגניה רגילה אמורה להימכר ב 2.5 שקל, סופגניות מיוחדות בחמישה שקלים , סופגניה היא המאכל המסורתי והסמלי של חג החנוכה וצריך לאפשר לנחלת הכלל אפשרות לקנות במחירים נוחים בכדי לאפשר גם כמות גדולה למשפחות גדולות".

 

 

מארי פארי הלן:

מרי הלן פארי, בעלת משרד תיוון: מרי פארי שירותי נדל"ן

"כמו בכל תחום, גם מחיר הסופגניה כיום, מגלם בתוכו לא רק את חומרי הגלם, הריבה והטעם הנפלא, אלא את המיתוג של אותו בית עסק שמוכר אותה לצרכנים. זוהי מילת הקסם היום, מיתוג. ככל ששמה של הקונדיטוריה והמיתוג שלה בעיניי הלקוחות נתפסים כשווים יותר, הרי שישלמו את המחירים המבוקשים גם אם אלה מחירים שערורייתיים  ומופקעים לסופגניה. ממה בסך הכל עשויה הסופגניה הקלאסית: 80 גרם קמח, ביצים, סוכר, שמן וריבה. היא בטח לא צריכה לעלות יותר מחמישה שקלים. אבל היום, מרבית הצרכנים, ובמיוחד הילדים, מצפים שהסופגנייה תהיה יותר מסופגניה, שתהיה סופגניית לוטוס, סניקרס, בוסטון קרים, שוקולד, קיפוד, ועוד ועוד. על  זה משלמים מחירים מופקעים. ככל שהסופגנייה קטנה יותר, כך היא גם יקרה יותר, ואם לא נחשב את המחיר לפי סופגנייה אחת, אלא נניח שנרצה לקנות כמה סופגניות למשפחה הרי ש- 20שקלים כפול עשר סופגניות זהו אכן מחיר לא הוגן. אני בכלל בעד עצומה – תחזירו לי את סופגניית הריבה הטובה והפשוטה  (והזולה כמובן)".

קארי פכטר:

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

 צילום: עזרא לוי

 

"מחיר נקבע בהתאם למוצר ולאיכות שלו. מאחר וחג החנוכה אמור להיות יום חג לרבים, ראוי ונכון להוזיל את מחירי הסופגניות, יחד עם זאת אם המוצר יהיה זול האיכות תהייה נמוכה. אי אפשר לקבוע מחיר למוצר מפני שכל חברה מייצרת סוגים שונים כמו גודל טעמים וכו'. מחיר סביר אמור להיות  שקל אחד  וכיום הרשתות הגדולות מוכרות סופגניות ב-90 אגורות. כל רשת המכבדת את הצרכנים יכולה להוזיל מחירים עד לשקל אחד, כמובן ראוי שהמוצא יהיה טוב ובאיכות טובה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר