הדלקת נרות. צילום רמי שלוש
הדלקת נרות. צילום רמי שלוש

מיזם מיוחד: החג הזה מדליקים נרות ביחד

עיריית רעננה בשיתוף “צומת השרון” מזמינה אתכם להדליק נרות ביחד עם השכנים. התמונות הנבחרות יפורסמו בדף הפייסבוק של העירייה וב"צומת השרון"

פורסם בתאריך: 10.12.17 12:01

עיריית רעננה בשיתוף עם “צומת השרון”, יוצאת בימים אלו במיזם חדש לכבוד חג החנוכה. מטרת הפרויקט שנקרא “שכונת טובה” הוא עידוד חיי הקהילה ובו מזמינה העירייה את תושבי העיר להדליק את נרות החנוכה ביחד עם שכניהם לבניין, לצלם תמונות של טקס ההדלקה ולשלוח לנו. התמונות הנבחרות יעלו לעמוד הפייסבוק של עיריית רעננה, לאתר האינטרנט של צומת השרון ובעיתון.

דורית קיפ, עובדת סוציאלית במחלקה הקהילתית של עירייה רעננה מסבירה מדוע החליטו השנה לצאת עם הפרויקט המיוחד. “המחלקה הקהילתית מזהה צרכים בקהילה ומנסה ביחד עם הפעילים והמתנדבים לעשות תוכניות שנותנות מענה לצרכים הללו”, אומרת קיפ, “אחד הצרכים שראינו שקיימים ברעננה זה הצורך ליצור חוסן קהילתי. זה בעצם ליצור מצב שיש קשרים חברתיים ואחדות חברתית ושאנשים מכירים אחד את השני. זה חשוב בימי שגרה אבל חשוב במיוחד בתקופות חירום. כשאנשים מכירים זה את זה ברגע שיש מצב חירום, הם מתארגנים הרבה יותר מהר, עוזרים אחד לשני ויודעים מי נמצא איפה. הפרויקט של חנוכה למעשה בא להיות עוד צעד קטן בדרך לחיזוק הזה. אנשים מוזמנים באחד הימים ליזום התכנסות משותפת של השכנים להדלקת נרות. לאחר מכן שישלחו את התמונה המשותפת ואנחנו נפרסם אותן”.

תושבים המעוניינים להשתתף מוזמנים לשלוח את התמונות לדוא”ל [email protected]
או לטלפון: 052-5517567 לפרטים נוספים: דורית קיפ עו”ס קהילתית בטלפון: 09-7613535

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר