פארק רעננה בחמש אחר הצהריים
פארק רעננה בחמש אחר הצהריים

פארק רעננה: אין בית קפה למבוגרים, אין תאורה במתקני הילדים

בית הקפה "קפה סנטרל" בפארק רעננה סגור כבר חודשיים ובמתחם מתקני הילדים אין תאורה. מה קורה בפארק רעננה?

פורסם בתאריך: 19.12.17 11:15

פארק רעננה ידוע כמקום בו הורים לילדים יכולים להגיע בשעות אחר הצהריים כדי לשחק במתקני הפארק המיועדים לילדים ולהנות מישיבה בבית הקפה הסמוך. תושבי העיר מתלוננים על כך שבזמן האחרון השהייה בפארק הפכה ללא נעימה גם בגלל חוסר בתאורה בשעות הערב וגם בית הקפה "קפה סנטרל" סגור כבר חודשיים והעירייה טרם בחרה זכיין חדש. תושבים שילדיהם נמצאים בימים אלו בחופשה ממסגרות הלימודים אמרו ל"צומת השרון" שחבל שהעירייה לא דאגה למחליף ל"קפה סנטרל" כי הדבר יכל לשמש אותם בימים הארוכים של חופשת חנוכה.

העירייה מסרה היום בנושא בית הקפה: "מועד הגשת ההצעות למכרז הסתיים והנושא ידון בוועדה הקרובה".

רונה ברקת, תושבת העיר, מספרת כי פנתה לפני כשבועיים למוקד העירוני בנושא התאורה בפארק ושם נאמר לה כי הדבר בטיפול אך המצב לא השתנה. "בשעה חמש אחר הצהריים חושך אימים בפארק", היא אומרת, " העירייה משקיעה בפארק ויש שם מתקנים לכל הגילאים והכל כל כך יפה אבל בשביל מי זה? בשביל אנשים שלא עובדים, או רק לימי שבת? אני לא מבינה מתי אני בתור תושבת העיר אמורה לנצל את זה בחורף. בשביל להחליף חיתול בשעה חמש ורבע צריך להדליק פנס בפלאפון, זה מטורף. שלחו לי הודעה שנפתחה פניה במוקד ומאז לא קרה כלום. התקשרתי אליהם מספר פעמים, בטלפון של העירייה אין מענה בכלל ובמוקד הם כבר בקושי עונים לי להודעות. בהתחלה כתבו לי שזה בטיפול והיום כבר שלחתי הודעה ואפילו לא הגיבו. אני גרה ברעננה רוב חיי ובכל פעם שיש איזושהי בעיה עונים לי ותוך יום זה מטופל. עכשיו לא מתייחסים אלי אפילו. זה רק אומר שהם לא רוצים לטפל בזה".

 

 

 

 

 

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "הפניות לגבי הוספת תאורה במתקני המשחקים בפארק רעננה התקבלו בעירייה, והנושא צפוי להיכנס לתכנית העבודה בעתיד הקרוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר