תאונה במחלף בן גוריון
תאונה במחלף בן גוריון

עכשיו זה סופי: תוך שלושה חודשים יוקם רמזור במחלף בן גוריון

לאחר שפנה לחברת נתיבי ישראל וביקש לפתור את הבעיה במחלף בכביש 531, קיבל השבוע ניר קריסטל מכתב רשמי בו התחייבה החברה להקים במקום רמזור בתוך שלושה חודשים

פורסם בתאריך: 21.12.17 12:48

השבוע קיבל חבר מועצת העיר, ניר קריסטל, אישור רשמי מחברת נתיבי ישראל המודיע על הקמת רמזור במחלף בן-גוריון וכביש 531 בתוך שלושה חודשים לכל היותר. במכתב שנשלח לקריסטל ממנהל אגף תכנון ואחזקה של חברת נתיבי ישראל, אינג' ארז סיקסיק, נכתב כי בעקבות פנייתו של קריסטל נערכו ספירות תנועה חדשות בצומת רחוב בן גוריון ולאור התוצאות אכן קיימת הצדקה לרמזור הצומת. כמו כן נכתב כי ההחלטה על הקמת רמזור בצומת הנ"ל מהווה פתרון בהיבט הבטיחותי. כרגע הנושא נמצא בשלב תכנוני והצפי לביצוע הוא עד סוף רבעון א' 2018.

היום אמר קריסטל לצומת השרון:"אני שמח שנתיבי ישראל יקימו במהלך שלושת החודשים הקרובים רמזור בצומת, אחרי שבדקו לעומק והבינו שסכנת התאונות שם היא אכן מוחשית. הרמזור יופעל על ידי סנסורים כדי שיכנס לפעולה רק כשיש צורך. בנוסף הרמזור יתוכנת לשלושה אורכי מופעים שונים, כדי לוודא שלא מעמיסים ולא מעכבים את התנועה היוצאת מרעננה. ככה יוכלו לפי העומס בפועל להחליט על האורך שמשחרר הרמזור, לפי מצב התנועה. אני שמח שהצלחתי להוכיח שההתעקשות משתלמת וכולם הבינו שחיי, במקרה הזה, קודמים לכל דבר אחר".

כפי שפרסמנו כאן בחודש יולי האחרון שלח קריסטל, מכתב לראש העירייה, זאב בילסקי, ולחברת נתיבי ישראל בנוגע למחלף המדובר זאת בעקבות  מספר תאונות דרכים שאירעו במקום. "הבעיה בצומת זה הינה כפולה", כתב קריסטל במכתב, "גם סכנה בטיחותית ותאונות רבות בשל מבנה הצומת וגם הפניה המיותרת שמייצרת פקקים גדולים ברחוב בן גוריון וברחוב פרדס משותף".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נראה לי שעד הבחירות נמשיך לשמוע על כל מיני חברי מועצה עלומים שעד היום לא עשו שום דבר.
    הצעת ייעול. אם חבר מועצה החליט שהוא מתחיל לעבוד עכשיו ומציג את מרכולתו בעיתון, שיתן גם קצת רקע על תרומתו לעיר עד היום.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר