סופה. צילום גיל אליהו
סופה. צילום גיל אליהו

מזג האוויר הסוער בסופ"ש: עיריית רעננה פורשת צוותים בשטח

לפי תחזיות מזג האוויר, סוף השבוע הקרוב יהיה סוער מהרגיל עם רוחות וגשמים חזקים. כל הפרטים על איך אתם יכולים להכין את ביתכם לקראת הסערה בתוך הכתבה

פורסם בתאריך: 3.1.18 18:39

לפי תחזית השירות המטארולוגי מזג האוויר בסוף השבוע הקרוב צפוי להיות סוער במיוחד, עם גשם כבד ורוחות עזות. לקראת הסערה נפרשו צוותים גדולים של העירייה בשטח כדי לתת מענה ככל שיידרש.

מעיריית רעננה נמסר כי חשוב לקבע חפצים ואביזרים העלולים לעוף ברוחות עזות כגון סככות, ריהוט גן ועציצים.  לגזום ענפים ועצים בגינות הפרטיות, בעיקר אלו המצויים בקרבת כבלי חשמל. לפתוח סתימות במרזבים, להסיר אנטנות טלוויזיה ישנות, לבצע בדיקת מפסקי פחת וציוד חשמלי, ולהצטייד בתאורת חירום.

משה פישמן, קב"ט העירייה: "לאור ההתראות על מזג אוויר סוער במיוחד ביצענו היערכות מקיפה בכל גזרות הפעולה. במהלך הימים האחרונים נקטנו באמצעי מניעה למזעור מפגעים, כגון: ניקוי קולטנים, הסרת שלטים ודגלונים, קיבוע חפצים שעלולים לעוף והכנת כל ציוד הסיוע לשעת חירום. צוותים של העירייה יהיו פרושים ברחבי העיר ויתנו מענה ככל שיידרש. גם המוקד הטלפוני תוגבר וייתן מענה 24/7 בכל אשר יידרש. אנו קוראים לתושבים ליצור קשר עם המוקד העירוני 9107* ולעדכן בכל אירוע חריג״.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר