איתן גינזבורג
איתן גינזבורג

ראש עיריית רעננה: איתן גינזבורג

גינזבורג נבחר ברוב של 12 חברי מועצה. הצביעו נגד: חיים ברוידא ורחלי בן ארי סקעת. "אני מתכוון להמשיך את השותפות הקואליציונית הנוכחית ככל הניתן, ולתת לכל חבר מועצה את מקומו" אמר הערב ראש העיר הנכנס

פורסם בתאריך: 15.3.18 19:06

בתמיכה של 12 חברי מועצה נבחר הערב עו"ד איתן גינזבורג לראש עיריית רעננה עד לבחירות 2018. למעט גינזבורג שהצביע לעצמו, הצביעו בעדו: זאב בילסקי, לואיס אייל, ליאור זלינגר, מיכאל רייזמן. חברי סיעת מרצ: איציק מילר, צבי נדב, רונית וינטראוב, דבי סלוצקי ועדית דיאמנט. וחברי הסיעות הדתיות, דרורה כהן ואלי אלוש. הצביעו נגד: רחלי בן ארי סקעת וחיים ברוידא. נמנעו: חברי המועצה ניר קריסטל ואביחי ארביב. נעדרו מהישיבה: סימה פרי, חיים גולדמן ומייש אייזיקסון.

ראש העירייה היוצא, זאב בילסקי, נפרד בהתרגשות מחברי מועצת העיר וממשתתפי הישיבה, וברך את גינזבורג: "אני שמח כי מועצת העיר הצביעה ברוב קולות ובחרה באיתן ובטוח כי הוא ימלא את תפקידו בצורה הטובה ביותר".

בנאומו אמר גיזנבורג: "אנחנו נבחרנו על ידי הציבור כדי לשרת, להנהיג ולקחת אחריות – וזה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות. אני לוקח על עצמי את התפקיד בחרדת קודש מתוך הבנה עמוקה של מהות התפקיד והאחריות הטמונה בו. אתם מכירים אותי, לא מהיום, ויודעים מהי מידת הרצינות שבה אני מתייחס לתפקידי ולשליחותי הציבורית. אני מתכוון להמשיך את השותפות הקואליציונית הנוכחית ככל הניתן, ולתת לכל חבר מועצה ולכל סיעה את מקומם לעשות ולתת כתף. בשקיפות, בשותפות, באחריות. אני מבטיח לתושבות ותושבי העיר- אני מתכוון לעבוד קשה למענכם. למען התושבים כולם. זוהי תקופה חשובה לעיר, עם פרויקטים אדירים בתחומי התשתיות והבנייה, לפנינו שיפוצי הקיץ במערכת החינוך, אירועי שנות השבעים למדינה ועוד ועוד. את כל אלו נמשיך לעשות, במלוא הקצב. ועם זאת אני אומר זאת כאן באופן ברור – בעת הזאת לא יהיו מהפכות. את המנדט לדרך החדשה יצטרך אחד מאיתנו לקבל ישירות מהבוחר. ככה עובדת דמוקרטיה, וכך צריך לנהוג".

יו"ר סיעת מרצ, רונית וינטראוב, ברכה את גינזבורג: "מחכים לך שישה חודשים לא פשוטים, נעזור לך בניהול משותף של העיר".

סגנית וממלאת מקום ראש העירייה, סימה פרי, שנעדרה מהישיבה מסרה לנו היום: "נעדרתי מישיבת המועצה בשל סיבות אישיות.
אני מודה לזאביק בילסקי על עשייתו רבת השנים לקידומה של העיר רעננה ולהשגיה ועל השותפות לאורך השנים, למדתי ממנו רבות. אני מאחלת לו הצלחה בדרכו החדשה ובתפקיד החשוב שנטל על עצמו כיו"ר מטה הדיור הלאומי. אני מאחלת לאיתן גינזבורג בהצלחה בתקופת הביניים עד למועד הבחירות. בכוונתי להמשיך ולסייע לשימור חוסנה ויציבותה של העירייה מתוך אחריות ציבורית שאני חשה כלפי כל אחת ואחד מתושבי העיר. ב- 30 באוקטובר ילכו תושבי רעננה לקלפיות ויכריעו מי לדעתם ראוי לעמוד בראשות העיר ולנהל את עניניה בקדנציה הבאה. אני משוכנעת ביכולתי לזכות באמון הציבור ולהוביל את רעננה לעמידה באתגרים וביעדים הניצבים בפניה".

 

 

 

גינזבורג נבחר למועצת העיר בגיל 26, והיה לחבר המועצה הצעיר בהיסטוריית המועצה והעיר. הוא כיהן כסגן ומ״מ ראש העיר, מחזיק תיק ההנדסה, יו״ר ועדת תכנון ובנייה, הוביל ואישר את תכנית המתאר של רעננה ואת הסמכת הועדה כוועדה עצמאית הראשונה בארץ, ויו"ר דירקטוריון תאגיד מי רעננה. לפני מספר חודשים חבק גינזבורג, יחד עם בן זוגו, זוג תאומים שנולדו בהליך פונדקאות בארצות הברית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר