רחלי בן ארי סקעת, איתן גינזבורג
רחלי בן ארי סקעת, איתן גינזבורג

מלחמת גרסאות: מה דרשה רחלי בן ארי סקעת כדי לתמוך בגינזבורג?

מקורבים לגינזבורג טוענים כי בן ארי סקעת דרשה להיות יו"ר ועדת הרווחה, ו-800 אלף שקלים לאירועים לטובת הציבור. בן ארי סקעת טוענת שדרשה אישור תקציב לקיום בחירות של ועדי השכונות

פורסם בתאריך: 22.3.18 18:54

מינויו של איתן גינזבורג לתפקיד ממלא מקום ראש העירייה ממשיך להסעיר את הזירה הפוליטית. אתמול פרסמנו כאן כי חברת המועצה, רחלי בן ארי סקעת, הצביעה נגד מינויו של איתן גינזבורג לממלא מקום ראש העירייה בגלל שלקח חלק בהתנגדויות להצעות שהעלתה לאישור בישיבות המועצה.

היום, מקרובים ללשכת גינזבורג טוענים שבן ארי סקעת הייתה איתו בקשר עד ליום בו איתן נבחר ושקלה לתמוך בו.  "היא כל הזמן הייתה בדיאלוגים עם איתן כולל ביום ההצבעה כשכבר היה ברור שאיתן הולך לקחת כי היה לו רוב עם מרצ והבית היהודי", אומרים לנו, "בדיאלוגים ביניהם רחלי ביקשה לקבל את תפקיד יו"ר ועדת הרווחה ותקציבים בסך 800 אלף שקל לאירועים שתארגן וביקשה את הכול בכתב. איתן אמר לה שהוא עובד לפי ההסכם הקואליציוני הנוכחי ושהוא לא מבטיח לאף אחד שום דבר ולא מחלק תקציבים בשביל קול. זה נחמד שאנשים רוצים לעשות דברים, אבל זה לא חלוקת כספים קואליציוניים. היא רצתה להיות אחראית על הרווחה ורצתה כסף לאירועים שהיא תיזום, שזו דרך לייצר לעצמה קולות. ברגע שאיתן אמר לה שלא, היא החליטה להתנגד, לעבור להתקפה ולהתחיל עם כל הטענות שלה. אם היא הייתה מקבלת משהו היא הייתה מברכת מהלב ומשבחת על הכל" .

 היא טוענת שהיא הצביעה נגד איתן בגלל הצעות לסדר שנדחו על ידו

 "היא לא העלתה שום דבר מהדברים האלה בדיאלוג מול איתן".

בן ארי סקעת אומרת היום כי הדברים אינם נכונים.  "אני מעולם לא נפגשתי עם  איתן גינזבורג אלא עם שוש לוין, שמסייעת לגינזבורג בעניינים ציבוריים. היא ביקשה ממני לדעת באיזה מתכונת אני מוכנה לחבור לאיתן ואני אמרתי שישנם דברים שהיו על סדר היום, כמו אישור תקנון ועדת השכונות ואישור תקציב בחירות לוועדת השכונות. מאחר ולא חזרו אליי ולא התייחסו לבקשות שלי לאשר את הצעת לסדר, מצאתי לנכון להתנגד ואני עומדת מאחורי כל מה שאמרתי. חלק מההצעות לסדר שהעלתי הם תקנון לוועדת השכונות ותקציב שדואג לקיום בחירות לוועדת השכונות בצורה דמוקרטית כך שכל מי שפעיל חברתי בשכונות, יוכל להציע את עצמו כמועמד. ההצעה הזו הוגשה כבר ב-2014. לאחרונה בחודש דצמבר הגשתי את ההצעה לסדר במועצת העיר והיא שוב נפסלה על הסף. אם איתן היה אומר לי שהוא מאשר את ההצעות לסדר, יכול להיות מאוד שהייתי מצטרפת עליו, לא פסלתי על הסף".

 הם טוענים שדרשת 800 אלף שקל לאירועים שרצית לקיים לטובת הציבור?

לדעתי זה אפילו מעל 800 אלף שקל וזה תקציב לבחירת ועדי השכונות. עיקר ההצעה לסדר זה לא הכסף, עיקר ההצעה לסדר מתייחסת לניהול תקין לבחירת ועדי שכונות, דבר שלא התקיים ברעננה. פעילים כאלה ואחרים בשכונות קיבלו כספים בלי פיקוח, דבר שרציתי למנוע ולהפוך את זה למשהו שיוויוני בכל עיר, חלוקה לפי שכונות ותחת תקנון ברור וחוקי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר