שלטי מרצ שנתלשו אין קרדיט
שלטי מרצ שנתלשו

וונדליזם הבחירות נמשך, הפעם הושחתו שלטים של מרצ

בנוסף, במרחק קצר מביתה של רונית וינטראוב הודבק גזיר עיתון של ראיון ישן איתה עם איומים וגידופים כלפיה. תלונה הוגשה במשטרה

פורסם בתאריך: 17.10.18 19:02

מערכת הבחירות מתחממת, והוונדליזם נמשך: מקרה רביעי של השחתת שלטים ברחבי רעננה. לאחר השחתות שלטים של רשימות 'באמונה', 'לב' ו'הליכוד רעננה', הושחתו בסוף השבוע האחרון גם שלטים של רשימת 'מרצ' בראשות רונית וינטראוב. מדובר בשני שלטי תעמולה גדולים בפינת הרחובות אחוזה ומגדל, שנקרעו כמעט לחלוטין מלוחות המודעות אליהם היו מודבקים.

גזיר העיתון עם הגידופים

בנוסף לקריעת השלטים, אמש הודבק על תחנת אוטובוס בקרבת ביתה של וינטראוב דף המכיל ראיון ישן של וינטראוב שנתלש מעיתון והושחת בגידופים. על גבי דף הראיון, שכותרתו הייתה "כן לעסקים בשבת ולמצעד הגאווה", בו התבטאה וינטראוב על רצונה לקדם פתיחת עסקים בשבת ואת הקהילה הגאה בעיר, נכתבו קללות ותמונתה של וינטראוב הושחתה. "צריך לשרוף אותה נבלה טמאה זה נקרא אהבה? שונאת דת", נכתב על גבי הדף. וינטראוב בתגובה הגישה תלונה במשטרה.

מטעם רונית וינטראוב נמסר: "שום בריונות, הסתה השמצות וונדליזם לא יסיטו אותנו מהדרך של רעננה חופשית, אנושית, ליברלית וחזקה. אני סומכת על הרוב המכריע של תושבי רעננה שבאמירה נחרצת ידעו לבודד את האלימות ולבחור בעתיד טוב לרעננה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר