שלט גינזבורג שהושחת, קרדיט פרטי
שלט גינזבורג שהושחת, קרדיט פרטי

מי השחית את השלטים של איתן גינזבורג?

במטה הבחירות של ראש העירייה מדווחים על 45 שלטי תעמולה שהושחתו מאז שבת ומבטיחים להגיש תלונה במשטרה. עוד הם מבטיחים: "אנחנו נעלה עליו ונחשוף הכל לציבור"

פורסם בתאריך: 2.10.18 14:38

שלטי תעמולת בחירות של ראש עיריית רעננה, איתן גינזבורג, בשלושת הימים האחרונים. במטה הבחירות של גינזבורג ציינו היום שמדובר בכ-15 שלטים כאלה בכל יום, ובסך הכל בכ-45 שלטים מיום שבת. לדברי גורם במטה הבחירות בשלושת הימים האחרונים מתנדבים מטעם המטה יצאו והתקינו במקום השלטים הקרועים והמושחתים שלטי תעמולה חדשים, אך גם אלה נקרעים באותו הלילה על ידי אלמונים. "מדובר במשהו שיטתי, אנחנו תולים ובאותו לילה כבר פוגעים בשלטים החדשים שתלינו במהלך היום", טוען אותו גורם. יש לציין כי חלק מהשלטים של גינזבורג שהושחתו, נמצאים בסמוך לשלטיהם של מועמדים אחרים שנותרו ללא פגע.

שלט של גינזבורג שהושחת

שלט של גינזבורג שהושחת

איתן גינזבורג. צילום נתנאל חדד

איתן גינזבורג. צילום נתנאל חדד

בעקבות השחתת השלטים, הודיע חבר המועצה מיכאל רייזמן, אשר נמצא בסיעתו הנוכחית של גינזבורג ("רעננה שאנחנו אוהבים") וכן ממוקם במקום השלישי ברשימתו של גינזבורג לבחירות הקרובות למועצת העיר, כי יגיש היום תלונה במשטרה בשם המטה.

ממטה גינזבורג נמסר: ״שום בריונות ואלימות לא תעצור אותנו. מי שעובר בין השלטים באובססיביות ובשיטתיות מתודלק כנראה על ידי גורם מסוים ולא עושה זאת עצמאית. אנחנו נעלה עליו ונחשוף הכל לציבור".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר