הוד קרובי, אברי גלעד. צילומים עזרא לוי, אייל טואג
הוד קרובי, אברי גלעד. צילומים עזרא לוי, אייל טואג

תושב רעננה הוד קרובי תובע את אברי גלעד ואת רשת: "כינה אותי ראש כת"

קרובי תובע 150,000 שקלים בגין לשון הרע לכאורה. זאת בעקבות תוכנית בה כינה לטענתו גלעד את את אלה שטוענים כי חיסונים מזיקים בשם "כת מטורפת אותה מובילים כמה אנשים", ואף פנה אליו בשידור במילים "בוקר טוב לך אדון קרובי"

פורסם בתאריך: 18.11.18 14:41

תושב רעננה, הוד קרובי, הגיש ביום רביעי שעבר (14.11) לבית משפט השלום בהרצליה כתב תביעה כנגד מנחה תכנית "העולם הבוקר" אברי גלעד ורשת מדיה בע"מ (חברת התוכן העומדת מאחורי ערוץ רשת, בו תכנית הבוקר של גלעד משודרת).

בתביעה, שהוגשה על סך של 150,000 שקלים בגין פרסום לשון הרע ו/או רשלנות בנזיקין לכאורה, מתלונן קרובי כי אנשים כמוהו הטוענים לקשר בין אוטיזם לחיסונים, הוגדרו במהלך תכנית ששודרה ב-11/10/18 ע"י גלעד כ"כת מטורפת". "בתמצית, מדובר בתוכנית טלוויזיה פופולארית", נכתב בכתב התביעה, "בשם "העולם הבוקר", מהנצפות ביותר, בערוץ הטלוויזיה "13" של נתבעת מס' 2 (רשת מדיה) אותה מנחה נתבע מס' 1 (גלעד). אחת התוכניות ששודרו סמוך לפני הגשת תובענה זו, עסקה בויכוח המעסיק רבים בציבור הישראלי, על הצורך או הסיכון שבחיסונים רפואיים. בתוכנית זו השתלח הנתבע מס' 1 באלה הסבורים, שחיסונים רפואיים מזיקים יותר משמועילים. הנתבע מס' 1 כינה את אלה בשם "כת מטורפת, אותה מובילים "כמה אנשים", ש"המעריצים נוהרים אחריהם", וקינח את דבריו בפניה מפורשת לתובע: "בוקר טוב לך אדון קרובי". בדבריו אלו הציג הנתבע מס' 1 (גלעד), בפני מיליוני צופים ומאזינים, את התובע, כמנהיג של כת מטורפת, המוליך אחריו מעריצים שוטים".

אברי גלעד. צילום אייל טואג

אברי גלעד, צילום: אייל טואג

קרובי, שעומד בראש קבוצת הפייסבוק 'חיסונים – סוף עידן התמימות', המאגדת בתוכה אנשים הטוענים כי ילדיהם נפגעו בריאותית עקב חיסונים, התראיין לצומת השרון לפני כשלושה חודשים וטען בראיון דאז כי בנו לקה באוטיזם כתוצאה מחיסון פגום.

"יש כאן מגמה מאוד לא הגיונית מבחינת התקשורת כלפינו", אמר קרובי לצומת השרון לאחר הגשת כתב התביעה, "תמוהה ההתנהלות של התקשורת נגדנו, ולא רק אברי גלעד. כולם מדברים באופן אגרסיבי ובוטה כנגד הלכאורה "לא מחסנים". אברי גלעד הרחיק לכת, שכינה את הקבוצה "כת" ואותי "ראש כת". הוא לא הזכיר במדויק את שם קבוצת הפייסבוק, אבל הוא דיבר על לכאורה מתנגדי החיסונים והזכיר את שמי כעומד בראש ה"כת" הזאת. הבן אדם הזה צריך להתבייש בעצמו שהוא מחזיק בכלי כזה עצום בתחום התקשורת באחד מהערוצים המובילים במדינה, וקורא לנו כת. בוא תוכיח שאנחנו כת".

הוד קרובי. צילום עזרא לוי

הוד קרובי. צילום עזרא לוי

ניסית ליצור איתו קשר?

"כן! לא רציתי להתלונן בכלל, אמרתי לו אברי בוא ניפגש, אני מאוד מכבד אותך, אני מאוד מעריך אותך. אני רוצה שניפגש, כי אני רוצה לספר לך את הצד שלנו בסיפור. והוא דחה אותי על הסף. אני האמנתי שכשהוא ישמע את הצד שלנו, שאני מכיר מאה אמהות שהילדים שלהם התדרדרו בעקבות חיסונים, ובקבוצה בפייסבוק יש אלפי הורים במצב הזה, כאיש תקשורת הוא צריך לשמוע את שני הצדדים".

קרובי מיוצג בתביעה ע"י עוה"ד דן אשכנזי, נדב סלומון ומשה און.

מאברי גלעד נמסר: "תגובתי תגיע דרך רשת".

מרשת נמסר: "טרם התקבלה התביעה ולכן לא נוכל להתייחס".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

קרובי תובע 150,000 שקלים בגין לשון הרע לכאורה. זאת בעקבות תוכנית בה כינה לטענתו גלעד את את אלה שטוענים כי חיסונים מזיקים בשם "כת מטורפת אותה מובילים כמה אנשים", ואף פנה אליו בשידור במילים "בוקר טוב לך אדון קרובי"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

22 תגובות
  1. אמא לילד שנפגע מהחיסון הפגום

    אברי פישלת בענק פגעת באלפי אנשים שהאמינו והעריצו אותך.
    נפלת קורבן להסתה פרועה בה לקחה חלק גם הילה כורך.
    ואתה עוד תתנצל כשתבין את היקף הפגיעות בילדים היקרים שלנו.
    אלף פגישות בימימה לא יכפרו על המילים שלך.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעולה! הגיע הזמן שמשהו ישים סוף לבריונות התקשורתית ולתעשיית התרופות שבכסף שלה חושבת שהיא יכולה לשחק עם בריאות הציבור בעזות מצח ובחוצפה.

  3. לזה קוראים טימטום

    אברי גלעד – אותי אכזבת כצופה וכאישה שהיתה לה הערכה רבה אלייך. אינטיליגנט אתה לא אם אתה חושב שחיסונים באותו המינון מתאימים לפעוט בן שנה ולילד בן שבע.
    להתכחש לילדים נפגעי חיסונים מעבר לזה שבו רשעות זו גם טיפשות ובורות

  4. קורא נאמן

    בהצלחה הוד, אברי נהג בשפלות רוח והפגין בורות אין קץ. לפחות אני רוצה להאמין שזאת בורות ולא סתם רשעות. זה נושא שעיתונאים היו אמורים לשאת את הלפיד בחקר האמת וחשיפת המחיר הבלתי נסבל בבריאות ילדינו שנגרמת ע"י תעשיית החיסונים. אבל זכינו לחיות בתקופת המידע, ועל כן המידע שמוסתר מההורים יחשף על אפם ועל חמתם של בורים אלו ושל התעשייה שרוצה להנציח את הסטטוס קוו. מזל שבארה"ב יש כמה עיתונאים אמיצים שמציפים את הממצאים והמחקרים המזעזעים בנושא. תוך שנתיים שלוש גם השיח הציבורי בנושא ישתנה ללא היכר, ולא בזכות עיתונאים מגוחכים כאלו או אחרים שנרדמו בשמירה.

  5. אור

    כל הכבוד להוד! הורה שבאמת אכפת לו! אם נפגעתם מאנטיביוטיקה או כל טיפול רפואי אחר תקבלו יחס ופיצוי הולם אבל אם נפגעתם מחיסון אף אחד לא יעזור לכם ועוד מתייחסים להורים האלה כמשוגעים ורוצים לכפות על הציבור את הזריקות הרעילות האלה בלי שום יכולת בחירה, בושה. הם לא יכולים לענות על הנתונים והעדויות והרכיבים הרעילים בחיסונים אז יורדים לכינויי גנאי…אבל מאברי גלעד לא ציפיתי לכזאת תת רמה, חבל עליו.

  6. גולן

    אנשי התקשורת הגזימו לגמרי עם ההשמצות וההכפשות שהם זורקים בפומבי. צריך להיות סוף סוף מישהו שישלם את המחיר.

  7. הדס

    כל הכבוד! יותר מדי אנשי תקשורת מרגישים לאחרונה שמותר להם להגיד מה שהם רוצים על אנשים שבוחרים להפסיק לחסן/להמנע מחיסונים. לרוב, אותם כתבים/עיתונאים/מגישים שמשמיצים, מסיתים ומוציאים דיבה הם אנשים שאין להם מושג בכלל לגבי חיסונים, מה יש בהם, אילו מבדקי בטיחות נעשו (או יותר נכון, לא נעשו) וכו'. באיזו זכות הם חושבים שזכותם לזלזל ולהשמיץ ככה אחרים על סמך הדעה הלא מבוססת שלהם? האגו של אנשים עלה להם לראש, ושיבש משהו בשכל.

  8. אמא לנפגעת חיסונים

    שאפו הוד היקר! כל הורי הילדים נפגעי החיסונים מחזקים אותך

  9. שונית

    תודה לאל. אברי מתפלאה עליך..הצטרפת לציד המכשפות האלים? ממתי דהלגטימציה ודהומניזציה ליריב מתיישבים עם דמוקרטיה וחופש הבעת דיעה? "המלבין פני חברו ברבים – כיאלו שפך דמים". עשית שימוש אלים ומעורר שאט נפש בכוח שניתן לך כאיש תקשורת. פשוט תתבייש!

  10. נתנאלה

    אברי אכן איבד את זה לצערי, שמעתי את השידור וכאמא לילד נפגע חיסון, אמא משכילה, נורמטיבית ואחראית, נפגעתי עד עמקי נשמעתי לשמוע שאני חברה בכת. עצוב במיוחד! לא מאחלת לאף הורה להצטרף ל"כת " שלנו. "כת הנפגעים מחיסונים -ישראל 2018" ואתם העיתונאים, חבורה של פחדנים, צדיק אחד בסדום לא מראיין אלפים כמונו! הדג מסריח מהראש! תתביישו!

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין שום מדע בטענות על קשר בין אוטיסטים לחיסונים. יש קשר מובהק בין החיסון למניעת המחלה הרלבנטית. כמות התגובות נגד חיסונים בפורום הזה לא תאמת את האחוז הנמוך של הלא מתחסנים באוכלוסיה. כנראה זו קבוצה מאורגנת (אולי כת?)

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אברי גלעד לא מתאים לו לביות ראש בקיר מקוה שעוד יתעשת
    בכל מקרה בקבוצה הזו מלאה סיפואים על מקרי תאונות לאחר חיסונים
    מי שמעיג לעמוד מול הורה שילדו נפגע ולומר לו שהוא משקר
    הוא אדם רע ורשע!!!
    זה לא קרה בצד השני
    כשמישהו חולה או נפטר חלילא ממחלה נגיפית כל העולם יודע כמה רעש בתקשורת
    קיצר משהו מסריח כאן

  13. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שחיינים מומחים שוחים בשלווה, הטירונים מכים על כל הצדדים. אלה שיודעים, מתווכחים על עובדות, בורים פשוט קוראים לנו שמות רעים

  14. צוף

    אברי גלעד מזמן איבד את זה. מי מקשיב לו בכלל ודעתו ממש ממש לא מעניינת. הוד קרובי תמשיך לגלות את האמת.

  15. מאיה

    תקשורת פושעת. במקום לאפשר חופש למגוון הדיעות להישמע, ובמקום להציג את המקרים הלא מדוברים, שמנסים לטייח במדינה, היא מסיתה והרסנית. תקשורת מפלגת ודורסנית. כל הכבוד שאתה תובע אותם. בהצלחה !

  16. אורית א

    הוד כל הכבוד ומלאאא בהצלחה, אתה עושה עבודת קודש כל כך חשובה למען בטחון ילדינו ובכלל לכולנו. משמיע קול כדי להפיץ את האמת וחוסר האמונה במערכת הבריאות והממסד בפרט שטוענים ואמורים להגן עלינו ולדאוג לרווחתינו. אברי גלעד כבר מזמן הראה לכולם את פרצופו האמיתי והתפיסות המעוותות שלו כלפי לא מעט נושאים.

  17. גלית

    כל הכבוד שמשהו שם סוף לגישה המכוערת שאברי הביא, איכזבת מאד אברי, תפסתי ממך פעם שליח אור ולצערי איבדת את הדרך.

  18. שיר

    כל הכבוד הוד !!! אברי איבד את זה לגמרי !! ממש מפיץ שנאה ופילוג ואין דבר כזה כת מתנגדי החיסונים יש בני אדם שרובם אנשים טובים שרק רוצים לחיות בשקט בלי להכניס חומר ניסיוני לגוף כמוני תודה הוד!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר