עיריית רעננה צילום ניר קידר
עיריית רעננה צילום ניר קידר

עיריית רעננה תפצה את תושבת העיר בסכום של כ-160,000 שקלים

התושבת, שנפלה בשנת 2006 בעקבות ליקוי במדרכה ברחוב המייסדים, תבעה את העירייה בגין נזקי גוף והיא תפוצה

פורסם בתאריך: 19.6.17 11:56

בית משפט השלום בכפר סבא פסק בשבוע שעבר שעיריית רעננה תפצה בסכום של 160,000 שקלים את תושבת העיר שנפלה בשנת 2006  בגלל מפגע במדרכה ברחוב המייסדים.

בשנת 2006 תושבת העיר, אז בשנות החמישים לחייה, הייתה בדרכה לעבודתה במשק בית, ברחוב המייסדים ברעננה. סמוך לחומת בית מספר 15 רגלה נתקלה במגרעת שנוצרה במדרכה עקב חוסר של אבן משתלבת והיא נפלה לכיוון חומת הבית. התושבת נפגעה בראשה ובפניה, ונפלה על המדרכה. לאחר המקרה היא טופלה במיון ובקופת חולים עקב תלונות על כאבי ראש וסחרחורות. כמו כן היא התלוננה על חרדות וירידה בתפקוד וטופלה בתחום הנפשי. היא תבעה את עיריית רעננה שתי תביעות כספיות על נזקי גוף. ולדבריה, התאונה מנעה ממנה את האפשרות לשוב לעבודה במשק בית בעיקר עקב הסחרחורות שגרמו לה לאי יציבות.

בתביעות נטען כי האבנים המשתלבות הסמוכות למגרעת היו שקועות ויצרו שיפוע ועיריית רעננה תיקנה את המקום לאחר המקרה. העירייה ביקשה לייחס לאישה אשם תורם והכחישה שהיא סובלת מנכות קבועה כלשהי בשל האירוע.

בית משפט כפר סבא צילום עזרא לוי

בית משפט השלום בכפר סבא צילום עזרא לוי

בפסק הדין השופטת  מירב בן -ארי קיבלה את גרסת התובעת באשר לנסיבות התאונה ובנוסף ציינה שהעירייה לא הגישה ראיות סותרות בנוגע למצב המדרכה בזמן התאונה ולא הכחישה שהליקוי תוקן.  כמו כן השופטת ייחסה לתובעת אחריות של 20% למקרה. בסופו של דבר הוחלט כי לתובעת נגרם נזק מסתכם בסך של 201,733 שקלים בהפחתת אשם תורם של 161,386 שקלים שאותם תשלם עיריית רעננה עד תחילת חודש יולי הקרוב.

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר