צילום אילוסטרציה אי.פי
צילום אילוסטרציה אי.פי

נתוני הגיוס לצה"ל: רעננה במקום התשיעי בנתוני הגברים

בית הספר האמי"ת מדעי ממוקם שישי ברשימת התיכונים. גם בשיעור הקצונה לגברים נמצאת רעננה בעשירייה הראשונה

פורסם בתאריך: 4.12.18 17:23

דובר צה"ל פרסם הבוקר (שלישי) את נתוני הגיוס והשרות לצה"ל בישראל בשנת 2018. הנתונים משקפים את דירוג הישובים והתיכונים בהתאם לאחוז הגיוס לצה"ל – גברים ונשים, מיצוי קצונה ועוד. הדירוג משקלל את אחוז המתגייסים והלוחמים בישובים השונים מקרב חייבי הגיוס בשנת 2015 , ילידי 1997, שמרביתם ישתחררו השנה. אופי השרות של המתגייסים מחושב תך מתן עדיפות לתפקידי לוחמה ותפקידי שרות משמעותי, כשהציון משקלל את המרכיבים הבאים: 50 אחוז שיעור הגיוס, 25 אחוז שיעור המיצוי לקצונה, 25 אחוז אופי השרות.
בטבלת הגברים מצויה רעננה במקום התשיעי – עלייה של שני מקומות מהדירוג הקודם. שיעור הגיוס הוא 83 אחוז, אופי שירות 53.6, ומיצוי לקצונה 10.7. הוד השרון נמצאת במקום השלישי, רמת השרון במקום ה-13, כפר סבא במקום ה-14 והרצליה במקום ה-16.
בטבלת הנשים מדורגת רעננה נמוך והיא לא נכנסה לרשימת 20 הערים הראשונות.

בשיעור הקצונה לגברים רעננה נמצאת בין עשרת הערים המובילות – היא מדורגת במקום ה-7 עם 10.7 אחוז. הוד השרון,במקום השלישי. בשיעור קצונה לנשים רעננה אינה בעשירייה המובילה.
ברשימת עשרת בתי הספר המובילים באחוז גיוס הגברים לצה"ל, רעננה כבשה את המקום ה-6 עם בית הספר אמי"ת מדעי ואחוזי גיוס גבוהים של 94.9 , אופי השרות 70.8, ומיצוי לקצונה 25.8 אחוז.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר