נתנאל פילבר, באדיבות המשפחה
נתנאל פלבר, באדיבות המשפחה

נלכד המחבל שביצע את הפיגוע בגבעת אסף. משפחתו של נתנאל פלבר מבקשת להמשיך להתפלל עבורו

בפעולה מבצעית נלכד הלילה המחבל שביצע מספר פיגועים, ביניהם הפיגוע בגבעת אסף. מצבו של נתנאל פלבר שנפצע קשה בפיגוע ממשיך להיות קשה. רב הקהילה: "המשפחה שלו פשוט גיבורים, הם חיים בבית החולים כבר חודש"

פורסם בתאריך: 8.1.19 11:07

הבוקר הותר לפרסום, כי במהלך הלילה האחרון, בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של השב"כ ובשיתוף כוחות ימ"מ ממשטרת ישראל וצה"ל, נעצר עאסם ברגותי, המחבל אשר ביצע את פיגוע הירי בטרמפיאדה בגבעת אסף לפני כחודש.

ברגותי נעצר בכפר אבו שח׳ידם, הסמוך לכפר מגוריו, ומהמשטרה נמסר כי היה עסוק בימים האחרונים בהכנות לביצוע פיגועים נוספים. במהלך מעצרו נתפס רובה מסוג קלאצניקוב, תחמושת רבה וכן אמצעים לראיית לילה.

הנשק שהוחרם בפשיטת הימ"מ. קרדיט: דוברות המשטרה

הנשק שהוחרם במעצר. קרדיט: דוברות המשטרה

"לא היה לנו ספק שאנו נגיע אל עאצם ברגותי ונביא למעצרו", אומרים בימ"מ, "שיתוף הפעולה של הימ"מ עם גורמי הביטחון השונים לרבות שירות הביטחון הכללי הוא זה שמביא פעם אחר פעם להצלחות מבצעיות מרשימות והוא זה שימשיך להבטיח שאף מרצח שפל לא יחמוק מהזרוע הארוכה של הימ"מ".

ברגותי היה מעורב בפיגוע בטרמפיאדה בעופרה, ובפיגוע בגבעת אסף, בו נרצחו שני חיילים מגדוד "נצח יהודה" בחטיבת כפיר, סמ"ר יובל מור יוסף ז"ל מאשקלון, וסמל יוסי כהן ז"ל מירושלים, ונפצע קשה חייל נוסף מהגדוד, נתנאל פלבר, תושב רעננה, שנורה בראשו.

לצד תפיסת המחבל, מצבו של החייל הפצוע נתנאל פלבר ממשיך להיות קשה מאוד. הוא עדיין מורדם ומטופל בבית החולים "הדסה עין כרם", במחלקה הטיפול נמרץ הנוירוכירורגי. משפחתו של נתנאל, משתייכת לקהילה הדתית ברעננה "נתיבות", ולמען שלומו של נתנאל התקיימו תפילות רבות בקהילה.

"המשפחה פשוט גיבורים", מספר הרב שאול פרבר, רב קהילת "נתיבות" שנמצא בקשר יום יומי עם המשפחה, "הם חיים בבית החולים כבר חודש. כל יום הם קמים להתמודד עם המציאות הקשה הזאת, והם באמת נוהגים בגבורה ראויה לציון. אתמול הייתה בבית החולים בירושלים תפילת ראש חודש לשלומו של נתנאל, יש תפילות למענו בכל העולם. בעיר העתיקה בירושלים, בבית ספר יהודי בניו ג'רזי. המשפחה המומה מכל התמיכה שהם מקבלים, הם מקווים שיהיה שיפור ניכר בבריאותו ומחכים לכך בקוצר רוח. המשפחה מבקשת להודות לציבור על כל התמיכה והתפילות ומעודדים את הציבור להמשיך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר