מאי לוי צילום פרטי
לירון גוזלן, קרדיט פרטי מאי לוי צילום פרטי

הפרויקט של לירון ומאי: לארגן חגיגת בת מצווה לילדה ממשפחה מעוטת יכולת

יומיים לאחר שלירון גוזלן ומאי לוי פרסמו קריאה לתושבי רעננה לסייע, הן כבר השיגו לא מעט, אבל הדרך עוד ארוכה. "אנחנו רוצות שתהיה לה את הבת מצווה הכי יפה שאפשר כדי להראות לשאר הילדים, שהיא לא שונה מהם", הן אומרות

פורסם בתאריך: 8.1.19 15:34

לירון גוזלן ומאי לוי, שתי חברות טובות מרעננה, פרסמו אמש ברשת החברתית יוזמה מבורכת: הן פנו לציבור הרענני בבקשה להתנדב ולסייע בארגון חגיגת בת מצווה לילדה ממשפחת קשת יום. לירון בת ה-16 ומאי בת ה-18 לא ציפו להיענות חיובית ומאסיבית כזו מצד התושבים. קודם לכן, לאחר שהחליטו לקחת על עצמן פרויקט כזה, הן חיפשו ילדה שמשפחתה אינה יכולה לחגגו לה בת מצווה כפי שצריך. כאשר איתרו ילדה כזו, יצאו לדרך עם הפרויקט, לאחר שקיבלו כמובן את הסכמתה משפחתה של הילדה.

"אני לא ציפיתי לתגובות כאלה", סיפרה לירון לצומת השרון, "הרבה אנשים ישר הגיבו, התקשרו, שלחו הודעות. זה הגיע רחוק. אנחנו ביום השני והשגנו כבר המון. אנחנו באמת מודות לכל מי שנכנס. השגנו צלם, צלם מגנטים, די.ג'יי, מעצבת שיער, מאפרת, תופרת שמלה, מפיק אירועים. מעצבת פרחים. כל אלה זה אנשים שהתנדבו מרעננה והסביבה. הבקשה הגיעה גם לרב יגאל כהן, שעזר להפיץ וארגן חלק מהמתנדבים לאירוע".

איך הגעתם לילדה?

"זה לקח הרבה זמן עד שמצאנו אותה ספציפית. דיברנו עם עובדת סוציאלית דרך הפרויקט שמאי עשתה בשנה שעברה, בו היא גם הצליחה לארגן לילד ממשפחה קשת יום בר מצווה מאפס. רצינו לחגוג אירוע כזה בשנית, וחיפשנו ילד שהמשפחה שלו לא יכלה להרשות באותו סדר גודל כמו לחבריו. נפגשנו עם האמא והילדה, הילדה תחגוג 12 בחודש יולי, ואת הבת מצווה אנחנו נחגוג בחודש יוני כי היא מפחדת שלא יגיעו אנשים ביולי מכיוון שזה חופש גדול".

מה אתם עוד צריכים מתושבים?

"כרגע אנחנו צריכים אולם. אנחנו בתהליכים אבל זה עוד לא סגור. אנחנו צריכות קייטרינג. מישהו שיכול להדפיס הזמנות לבת המצווה. מתנדבים שיעבירו הפעלות כמו מעצב בלונים. אם עולה רעיון למישהו שיכול לעזור, כל תרומה תעזור. לא מזמן הייתה בת מצווה לאחת מהילדות בכיתה שלה, היא היחידה שלא הוזמנה. למה? כי מבחינת הילדים בכיתה היא ילדה ללא יכולות כלכליות. אנחנו רוצות שתהיה לה את הבת מצווה הכי יפה שאפשר כדי להראות לשאר הילדים, שהיא לא שונה מהם, גם אם יש למשפחה שלה יכולות כלכליות נמוכות יותר"

לתרומות ניתן להתקשר למאי  052-744-1095 או ללירון 058-666-2524

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר