אופניים חשמליים. צילום עזרא לוי למצולם אין קשר לכתבה
אופניים חשמליים. צילום עזרא לוי למצולם אין קשר לכתבה

413 דו"חות חולקו לרוכבי אופניים חשמליים בשנה האחרונה ברעננה

במסגרת חוק חופש המידע, פנתה עמותת אור ירוק אל רשויות רבות ברחבי הארץ וביקשה את הנתונים. הנתונים הם לתקופה שבין דצמבר 2017 לאוקטובר 2018

פורסם בתאריך: 17.1.19 15:05

על פי הנתונים שעיריית רעננה מסרה לעמותת "אור ירוק" במסגרת חופש המידע, פקחי עיריית רעננה חילקו כ-413 דוחות לרוכבי אופניים חשמליים בין החודשים דצמבר 2017 לאוקטובר 2018. מלבד רעננה, העמותה שלחה בקשה ל-27 ערים נוספות בחודש ספטמבר בשנה שעברה, בכדי להבין האם הסמכויות שניתנו לפקחים החל מחודש מרץ 2017 מיושמות הלכה למעשה.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק מסר בתגובה: "משרד התחבורה והבטיחות בדרכים אחראי לכאוס שנוצר סביב האופניים החשמליים אבל ראשי העיריות לא יכולים לשבת בחיבוק ידיים ולהתעלם מכך שאנשים נהרגים בעיר שלהם ובזמן שהם לא מבצעים אכיפה למרות שיש בידיהם סמכויות לכך. 19 רוכבי אופניים חשמליים נהרגו בשנת 2018 ולכן מדובר במשימה לאומית שמחייבת את כל הגורמים לשתף פעולה כדי להציל חיים. ראשי העיריות חייבים להורות עוד היום על אכיפה נגד מי שמצפצף על החוק ורוכב על אופניים חשמליים בצורה מסוכנת ובמקביל יש לסלול עבורם שבילי רכיבה בטוחים כדי להפריד את הרוכבים מכלי הרכב ומהולכי הרגל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר