סניף מנדרין רעננה
סניף מנדרין רעננה

צפו: נפתח רשמית בית הקפה מנדרין בפארק רעננה

אחרי למעלה משנה של המתנה, תושבי רעננה יוכלו סוף סוף ליהנות מבית קפה בפארק. הנחה של 30% תוענק במהלך תקופת ההרצה. הבעלים על כך שבית הקפה יהיה סגור בשבת: "החלטה עסקית". בהמשך ייפתח במקום מתחם אירועים

פורסם בתאריך: 19.2.19 19:01

אחרי למעלה משנה של ציפייה, בית הקפה מנדרין בפארק רעננה פתח את שעריו היום לקהל הרחב. תאריך הפתיחה נחשף ב"צומת השרון", זאת לאחר שפתיחתו של בית הקפה התעכבה מספר פעמים, מאחר שרק באוקטובר אושרו תכניות הבנייה.

בית הקפה בפארק הוא הסניף ה-14 במספר של רשת "מנדרין". הזכיין הוא גדעון שמואל, אותו זכיין שתפעל עד 2017 את "סנטרל קפה" ואת "גם קפה" שהיה לפניו, שהיו בהתאמה בתי הקפה של פארק רעננה בפרק זמן של 15 שנה.

בית הקפה "מנדרין" צפוי לפעול במתכונת "הרצה" עד סוף חודש פברואר. הוא יהיה פתוח בין השעות 08:00-20:00, כאשר הישיבה במקום תתאפשר באמצעות הזמנת מקומות. לסועדים במקום תינתן הנחה של 30% על כל התפריט. בנוסף, ביוזמה משותפת של שמואל עם ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, תושבי רעננה אזרחים ותיקים יקבלו עשרה אחוזי הנחה בבית הקפה.

"אני שמח לפתוח את אחד הסניפים של רשת מנדרין", אמר הזכיין גדעון שמואל לצומת השרון, "אני שמח שזה העיצוב, שזה התפריט, שמח שהיום הזה הגיע. אני בטוח שנביא פה בשורה אחרת לתושבי העיר מבחינה קולינרית, בטח מבחינה עיצובית. מהחודש הבא ייפתח במקום גם מתחם אירועים, חדר VIP, לאירועים פרטיים, כנסים ואירועים משפחתיים".

מה יש לך להגיד על הביקורת של תושבים רבים על כך שבית הקפה יהיה סגור בשבת?

"יש באותה המידה גם המון תושבים ששמחים שזה סגור בשבת ושזה כשר. זה נעשה אך ורק מתוך החלטה עסקית. לא הדתה ולא שום דבר. אנחנו מכבדים את כולם נקבל את כולם כאורחים שלנו, גם באמצע שבוע וגם בסוף השבוע. אנחנו נהיה פתוחים בשישי שבת, פשוט לא במהלך שבת. אנחנו נפתח ביום שישי עד כניסת שבת ואחרי צאת שבת".

גם הבעלים של רשת "מנדרין", אסף כץ, בירך על פתיחת הסניף החדש של הרשת בפארק. "הלוקיישן הוא פסטורלי ומאוד מיוחד", אמר, "אנחנו מביאים בשורה לרעננה".

מוקדם יותר היום, התקיים טקס קביעת מזוזה במקום על ידי רב העיר רעננה, הרב יצחק חיים פרץ. הטקס התקיים בנוכחות ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, סגן ראש העיר ניר קריסטל ומנכ"ל העירייה, אריאל הילדסהיימר. גם השחקן דין מירושניקוב, שעבד כמלצר בגלגוליו הקודמים של בית הקפה, הגיע לטקס.

דין מירושניקוב בפתיחת סניף פארק רעננה. צילום שקד נוביק

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמר

    נבוא לבקר בשבת בבוקר.

    אנחנו עובדים קשה מאוד וכל מה שנשאר זה בילוי של כיף בשבת בבוקר…

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר