גן ניצן
גן ניצן

הורים בגן ניצן: "מחסור כוח האדם פוגע באיכות החיים שלנו"

הורים בגן מתלוננים כי מחסור בסייעות גורם לפתיחה מאוחרת של הגן ולעיתים גם בכוח אדם מצומצם. "התלוננו אינספור פעמים, לא נראה שמישהו מפקח על זה", אומר אחד ההורים

פורסם בתאריך: 5.3.19 19:18

הורים לילדים בגן "ניצן" ברעננה, טוענים כי המחסור בכוח אדם גורם לאיחורים בפתיחת הגן, שמגיעים לעתים עד חצי שעה. בנוסף, ההורים טוענים כי הגן פועל לעתים במתכונת מצומצמת ובמקום שתי סייעות וגננת, על עשרות הילדים בגן משגיחות רק גננת וסייעת אחת.

"זה משהו שנמשך כבר תקופה ארוכה", אומרת אחת האמהות, "אינספור פעמים התלוננו וזה לא עזר. אני מביאה את הילדה שלי ב-07:10 לגן, ואף אחת לא מחכה לי. הסייעת תמיד מאחרת. הרבה פעמים זה בגלל שמביאים לנו מחליפה מעיר אחרת כי אין לנו סייעות, אז לוקח לה זמן להגיע, אין לה מפתח, היא מסתבכת. וזה מוביל לעיכובים של עד חצי שעה בפתיחת הגן. לפעמים מבלית ברירה השארתי את הילדה שלי בגן השכן כי הייתי חייבת לרוץ לעבודה. מחסור כוח האדם בגן פוגע באיכות החיים שלנו".

"זה כבר מתחילת שנה באופן עקבי, אין שבוע שהגן לא נפתח באיחור", מחזק אחד ההורים, "לפעמים זה איחור קל של דקות, אבל לפעמים זה עיכוב של רבע שעה. לפעמים הסייעות לא מכירות את הגן, אבל לפעמים הסייעות של הגן פשוט מגיעות מאוחר. התלוננו אינספור פעמים. לא נראה שמישהו מפקח על זה. אני מאחר לפגישות, ללקוחות, כל הזמן זה קורה"

"אני חושבת שהמחויבות של העירייה היא לפתור את הבעיה בבהילות", מוסיפה אחת מהאימהות, "בנוסף לעיכובים, פותחים את הגן לפעמים במצבת כוח אדם חסרה – גננת וסיעת במקום שתי סיעות וגננת. זה גם מדאיג כי יש פחות כוח אדם, וגם פחות יעיל כי אם היו שתי סייעות בבוקר – איחור של אחת לא היה מעכב עשרות הורים בפתח הגן"

תגובת עיריית רעננה תובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר