בית ספר מגד. צילום: עזרא לוי
בית ספר מגד. צילום: עזרא לוי

תושבת מודאגת דיווחה: "ילדים מטפסים על גדר בית הספר, כמעט התרחש אסון"

לדברי אותה תושבת, מספר ילדים ניסו לטפס על גדר בית הספר מגד אל הגינה הצמודה, כאשר אחת הילדות נתפסה בגדר והבגד שלה נכרך סביב צווארה. למזלה, תושבת נוספת שהייתה במקום סייעה לה להיחלץ

פורסם בתאריך: 7.4.19 18:00

תושבת רעננה סיפרה היום לצומת השרון על מקרה לו הייתה עדה, שהתרחש בשעת צהרים בגינה הצמודה לבית הספר מגד בעיר. לדבריה, מה שהחל בטיפוס של מספר תלמידי בית הספר על הגדר ואל שטח הגינה, הסתיים כמעט באסון. "ישבתי בגינה עם הילדים, עשינו פיקניק, והמבט שלי היה מופנה לבית הספר מגד שהיה מולי, ולגדר שמפרידה בין הפארק לבין בית הספר", מספרת התושבת, "בזווית העין הבחנתי במספר ילדים צעירים, אחד מהם טיפס על הגדר וירד לגינה, ואז הבחנתי שילדים נוספים מתכוונים לטפס. אחת מהילדות טיפסה והסווטשירט שלה נתקע על הגדר והיא התחילה לבכות. ניגשתי אליה, והצלחתי לשלוח יד ולעזור לה לרדת ואחד הילדים עזר לשחרר את החולצה שלה מהגדר. היא לא נראתה פגועה, רק מפוחדת".

"אמרתי לילדים שאסור לטפס, ושצריך לצאת דרך השער כמו כולם", מספרת אותה תושבת. "אמא נוספת הביטה במתרחש וניגשה אלינו גם היא, אבל הילדים המשיכו לטפס. התרחקתי מעט מהגדר, ופתאום ילדה נוספת שטיפסה, נתפסה על ידי הסווטשירט שלה, אבל הפעם הבגד נכרך סביב צווארה, האמא השנייה רצה מיד לעזור לה, וזה מה שהציל אותה. אני לא יודעת מה היה קורה אם האמא לא הייתה עוזרת לה. האמא הרגיעה את הילדה, ולמזלנו זה נגמר בשלום".

"ילדים חייבים להבין שיש דברים שנכון לעשות ויש דברים שאסור לעשות, לטפס על גדר בית הספר זה מסוכן מאוד", היא מוסיפה, "חייבים להשגיח על הילדים ולחנך אותם נכון".

מהנהגת ההורים של בית הספר מגד נמסר כי המקרה או התופעה אינם מוכרים להם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר