הבעלים עמנואל בן-שחר ויובל דרמר בקפה בורוכוב.
הבעלים עמנואל בן-שחר ויובל דרמר בקפה בורוכוב.

נפרדים: בית הקפה "בורוכוב 88" ייסגר בשל פרויקט פינוי-בינוי

אחרי 12 שנות פעילות, הקפה הפינתי המיתולוגי שהפך לחלק מהנוף הרענני, יפעל בפעם האחרונה ביום חמישי הקרוב

פורסם בתאריך: 16.4.19 16:40

אחרי 12 שנות פעילות, בית הקפה "בורוכוב 88" הממוקם בצפון העיר, יסגור את שעריו ביום חמישי הקרוב, ה-18 באפריל. סגירת בית הקפה היא תוצאה של פרויקט הבינוי-פינוי במתחם בורוכוב-כנרת, הכולל הריסה של שלושה מבנים ישנים בפינת הרחובות בורוכוב וכנרת, ביניהם המבנה בו שוכן בית הקפה, ובנייה של חמישה בניינים חדשים על אותו השטח הכוללים 154 יחידות דיור. דיירי הבניין השכן לבית הקפה כבר פונו לפני מספר חודשים, והעבודות להריסת הבניינים הישנים, ביניהם מבנה בית הקפה, צפויות להתחיל בחודשים הקרובים.

"אנחנו שלושה גיסים שהקמנו את בית הקפה", מספר עו"ד עמנואל בן-שחר, אחד הבעלים, "הייתה פה לפני זה מאפייה, ואנחנו שלושתנו היינו לקוחות טובים של המקום. בעל הבית הקודם נמאס לו, אז לקחנו את המקום, שיפצנו אותו וסידרנו אותו. עשינו את זה באמת באהבה, השקענו בו, בנראות, בתפריט, מאוד נהנינו, הלקוחות היו מעולים. אחוז הלקוחות הקבועים היה מאוד גבוה".

"אנחנו כבר הרבה שנים קיימים עם אופציה לסגור בהתראה של חודשיים בגלל הפרויקט", מוסיף בן-שחר, "וזה עסק שאתה צריך לתחזק. חוסר וודאות באמת משגע, כי אם אני צריך להשקיע ולשפץ, אני הולך להשקיע סכום מאוד גדול ועוד חודשיים הם יכול לדפוק לי בדלת ולסגור אותי. כעת אנחנו מקבלים כבר אינדיקציות מהעירייה והקבלן שהעבודות עומדות להתחיל, אז זה הזמן לסגור".

בתור מי שהפעיל את בית הקפה 12 שנה, אתה זוכר איזה רגע מיוחד? איזו חוויה שנחקקה לך בזיכרון?

"אין לי רגע מסוים, אבל היו הרבה רגעים שהם כיפיים, שאתה יוצא ומטייל בין השולחנות ואתה רואה את הלקוחות שהם כבר כמעט כמו חברים, שאתה מכיר את הלקוחות ואת המשפחות שלהם והם מכירים אותך, זה כיף".

קפה "בורוכוב 88"

יש תכניות לפתוח מחדש במקום אחר?

"הציעו לנו כמה אופציות, אבל אני לא רוצה להתפשר על מקום שהוא לא מתאים לנו. בזמנו פתחנו עוד בית קפה באחוזה, סניף נוסף של בית הקפה לפני כשש שנים, לא הלך כפי שציפינו, הוא היה פתוח שלוש שנים ואז נסגר. כרגע אין לי מקום שמתאים לנו לפתוח בו".

קפה "בורוכוב 88"

בית הקפה יפעל במתכונתו הרגילה עד יום חמישי הקרוב בחצות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ענבר ואורי

    איזה באסה! כל כך אוהבים את בורוכוב 88. חבל שלא פותחים במקום אחר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר