צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

מחדל: ילד נרדם וננעל לבדו בגן, הגננות קיבלו מכתב אזהרה

הילד נשאר לבדו בגן שיזף בדרום העיר, עד שהמטפלת שבאה לאסוף אותו הזעיקה סייר עירוני שפתח את הגן. ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, התקשר להוריו של הילד להתנצל באופן אישי

פורסם בתאריך: 5.5.19 17:21

מחדל: ילד הלומד בגן שיזף שבדרום העיר, ננעל לבדו בגן ביום רביעי האחרון (1/5), לאחר שנרדם וצוות הגן עזב את המקום ולא הבחין בו. על פי הודעה שהעביר אגף החינוך להנהגת הורי הגנים, מתחקיר ראשוני עולה כי המטפלת הגיעה לגן לאסוף את הילד, אך היא גילתה כי הגן נעול וסגל הגן עזב את המקום. סייר עירוני שהוזעק לגן, מצא את הילד ישן באחד החדרים שבגן, המקלט. ככל הנראה, צוות הגן לא ביצע סריקה לפני שעזב את המקום, ובשל כך לא ראה את הילד.

בתגובה לאירוע, אשר פורסם לראשונה באתר מאקו בסוף השבוע האחרון, ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, התקשר להוריו של הילד להתנצל ולהציע להורים את שירותיה של הפסיכולוגית העירונית במידת הצורך. בנוסף, הודיע ברוידא להנהגת ההורים על קיום תחקיר בנושא ורענון נהלי סגירת הגן, שכוללים סיור בכל חדרי הגן בכדי לוודא שאף ילד לא נותר מאחור, בקרב כל צוותי החינוך בגנים בעיר. כמו כן, אמר ברוידא בראיון לרדיו 90 אפ.אם כי בעקבות המחדל, שתי הגננות האחראיות בגן קיבלו מכתב אזהרה לתיק האישי שלהן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר