צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

גלישת גלים או תיאטרון? כל הפרטים על קייטנות הקיץ ברעננה

הקייטנות מחולקות לשלושה מחזורים, מציעות מגוון רחב של פעילויות ומיועדות לגילאי גן עד בוגרי כיתה ט'. אז לאן אפשר להירשם וכמה זה יעלה לכם?

פורסם בתאריך: 26.5.19 09:19

עירית רעננה פרסמה לאחרונה כי פתחה את ההרשמה לקייטנות הקיץ העירוניות, המיועדות לגילאי גן עד בוגרי כיתות ט'. הקייטנות מחולקות לשלושה מחזורי פעילות, שמכסים את רוב החופש הגדול, החל מה-1 ביולי ועד ה-29 לאוגוסט. אז מה מחכה לכם?

במחזור הפעילות הראשון, שנע בין התאריכים 21-1 ביולי, מוצעות לילדי הגנים קייטנות בגנים הצברים ותמר (לבוגרי גני טרום חובה וחובה) במחיר 650 שקלים ובגנים דפנה, אנפה ותאנה (לבוגרי גני טרום טרום חובה וטרום חובה) במחיר זהה. הקייטנות הן ללא צהרון.

לטובת תלמידי בתי הספר היסודי, בוגרי כיתות א' – ג' – יפעל "בית הספר של החופש הגדול", קייטנה בעלות של 450 שקלים. ההרשמה היא עבור תלמידים הלומדים בבתי הספר הבאים: מגד, ברטוב, תל"י, יחדיו, היובל, זיו, הדר, דקל, שקד, פעמונים, יבנה, ביל"ו, אריאל, נועם,מרחב, עצמאי וחורב. ניתן להירשם גם לצהרון תמורת 700 שקלים נוספים.

קייטנות "קיץ כיף", המיועדות לבוגרי כיתות ד' – ו' בלבד, יתקיימו בעלות של 650 שקלים, אך כפופות לרישום של לפחות 66 חניכים.

לטובת בוגרי כיתות ד' – ח' – יתקיימו מספר קייטנות בעלות של 1,500 שקלים: ספורט משולב, צלילה ושיפור השחייה, קט-רגל, רובוטיקה ומדעים, אמנויות, תיאטרון (מיועדת גם לבוגרי כיתות ט'), מחשבים, קולנוע וטלוויזיה ופריסבי. קייטנת גלישת גלים תעלה 1,700 שקלים.

לחלק מהקייטנות – "קיץ כיף", ספורט משולב, צלילה ושיפור השחייה, קט-רגל ופריסבי, ניתן להירשם גם לצהרון תמורת 700 שקלים נוספים.

במחזור הפעילות השני, שנע בין התאריכים 22 ביולי ועד ה-8 באוגוסט, מוצעות לילדי הגנים קייטנות בגן הצברים (לבוגרי גני טרום חובה וחובה) במחיר 650 שקלים ובגן תאנה (לבוגרי גני טרום טרום חובה וטרום חובה) במחיר זהה. הקייטנות הן ללא צהרון.

בנוסף, לבוגרי גן חובה מוצעות קייטנות אומנויות לחימה, קט-רגל, טבע חיות וחוויות וכדורסל, בעלות של 1,400 שקלים לקייטנה. קייטנות אלו מציעות גם צהרון בעלות של 650 שקלים נוספים.

לבוגרי כיתות א' – ו', יתקיימו קייטנות "קיץ כיף" בעלות של 650 שקלים (מותנה ברישום של 66 חניכים לפחות) ומחשבים, בעלות של 1,400 שקלים. צהרון בקייטנות "קיץ כיף" יעלה כ-500 שקלים נוספים, ובקייטנת המחשבים כ-650 שקלים נוספים.

לבוגרי כיתות א' – ח', מוצעות קייטנות אומנויות לחימה, קט-רגל, מחול, טבע חיות וחוויות, התעמלות, טבחים בחופשה, טניס ומדעית, בעלות של 1,400 שקלים. בכל הקייטנות הנ"ל מלבד קייטנת התעמלות ניתן להירשם גם לצהרון, בעלות של 650 שקלים נוספים.

לבוגרי כיתות ג' – ח' מוצעת קייטנת גלישת גלים בעלות של 1,600 שקלים. לא קיימת אפשרות לצהרון.

ניתן להירשם כאן לכל קייטנות העירייה

ההרשמה למחזור הקייטנות השלישי, בין התאריכים 29-12 באוגוסט, טרם נפתחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר