צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

הורי גן תמר מאיימים לשבות. הסיבה: חולדות

הורים בגן מספרים כי נודע להם במקרה על כך שיש בגן חולדות. אחת האימהות: "זה לא בקטע של מחאה, זה קטע בריאותי. מה נעשה אם חולדה תנשך את אחד הילדים?"

פורסם בתאריך: 26.5.19 20:07

הורים בגן תמר הודיעו היום (ראשון), כי בכוונתם להשבית מחר את הלימודים בגן, עקב מכת חולדות. ההורים מספרים כי התוודעו לנוכחות החולדות בגן רק לאחרונה.

"יש לנו חולדות כבר הרבה זמן בגן, ורק לאחרונה נודע לנו מהגננת", סיפרה אחת האימהות לצומת השרון, "הם מסתובבים בכל מיני מקומות, צוות הגן מוצא דברים אכולים, ראו את החולדות מספר פעמים וניסו ללכוד אותם. זה כבר כמה חודשים ומרגיש שאף אחד לא באמת עושה עם זה משהו. זה מזעזע לחשוב שהילדים רואים את החולדות האלה מסתובבות או שהן נוגעות במזון".

דלת בגן תמר עם שלט "אזהרה רעל" לאחר הדברה.

דלת בגן תמר עם שלט "אזהרה רעל"

"בגן יודעים לא מעט זמן על משפחה של חולדות שמסתובבת בגן", מוסיפה אמא מוועד הגן, "שלחו מספר פעמים מדביר לגן, וכל זה דווח לנו רק לאחרונה. זה התגלה לנו לאחר שבשבוע שעבר הגעתי בשמונה בבוקר לגן עם הבת שלי, וקלטתי מדביר. שאלתי את הגננת על זה, והיא סיפרה לי על החולדות. המדביר אמר לי שהוא שם מלכודות והוא היה בגן כבר כמה פעמים. התקשרתי למוקד והתלוננתי, הלכתי לעירייה בעצמי. הילדים חשופים לרעלים, זו סכנת נפשות".

אז החלטתן להשבית את הגן?

"כן, כרגע אנחנו רותמים את כל ההורים לכך. בעירייה אמרו לנו שאין פתרון כרגע ואין מבנה חלופי להציע לנו. אז כן, אנחנו מתכננים להשבית את הגן. זה לא בקטע של מחאה, זה קטע בריאותי. מה נעשה אם חולדה תנשך את אחד הילדים?"

עיריית רעננה סירבה להגיב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר