גן בשמת וגן פטל בקריית שרת. קרדיט: רויטל שניאורסון
גן בשמת וגן פטל בקריית שרת. קרדיט: רויטל שניאורסון

אחרי שנים של מאבק: הוקפאה סלילת הכביש בין קריית שרת לנווה זמר

בעקבות ההקפאה, שני גני הילדים הנמצאים בשטח עליו היה מיועד להיסלל הכביש, ייפתחו לראשונה להרשמה מזה שלוש שנים. עו"ד רויטל שניאורסון, מובילת מאבק התושבים: "ברוידא עמד במילה שלו"

פורסם בתאריך: 17.6.19 09:32

תושבי שכונת קריית שרת יכולים לנשום לרווחה: עיריית רעננה החליטה להקפיא את פרויקט סלילת הכביש המחבר בין שכונת קריית שרת לשכונה המזרחית לה, נווה זמר. הכביש היה מיועד להיסלל על פני שטח בדרום מזרח קריית שרת, סמוך לצומת הרחובות התקווה ומורדי הגטאות, ולשם כך תוכננה הריסתם של גן שעשועים ושני גני ילדים. בעקבות הקפאת הפרויקט, שני גני הילדים בשטח שהיה מיועד לסלילה, גן פטל וגן בשמת, ייפתחו להרשמה לקראת שנת הלימודים הקרובה לאחר שהיו סגורים עקב הפרויקט בשלוש השנים האחרונות.

כזכור, לאחר שהעירייה הודיעה על סגירת הגנים ב-2016 ועל אישור פרויקט סלילת הכביש בוועדה המקומית, חלק מתושבי שכונת קריית שרת החלו במאבק כדי לנסות ולמנוע את סלילת הכביש. מספר תושבים, בהובלתה של תושבת השכונה עו"ד רויטל שניאורסון, הגישו ערר לועדה המחוזית כדי לבטל את אישור תכנית הכביש. בסוף 2017 קיבלה הוועדה המחוזית את הערר בחלקו, ודרשה מהוועדה המקומית לבצע מספר תיקונים בתכנית סלילת הכביש לפני אישורה. העירייה המשיכה לפעול לקראת התחלת סלילתו של הכביש, עד לאחרונה, כאשר החליטה להקפיא את הפרויקט עד להודעה חדשה.

"חיים ברוידא הבטיח לנו, הבוחרים של קריית שרת, שאם הוא ייבחר לא יהיה כביש וגם הוא יפתח את הגנים בקיץ הקרוב, והוא עומד במילה שלו", אמרה עו"ד שניאורסון, שהובילה את התנגדות התושבים, "עכשיו הורים לילדי הגנים לא יצטרכו לקחת את הילדים שלהם ברגל לנווה זמר, אלא יהיה להם גן ליד הבית. טוב שיש לנו ראש עיר שמבטיח – ומקיים".

עו"ד רויטל שניאורסון. קרדיט: פרטי

עו"ד רויטל שניאורסון. קרדיט: פרטי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ר ל

    גם אין לעיריה תקציב לפרויקט גרנדיוזי כזה. טוב שהנושא הוקפא ועדיף שיבוטל.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר