נשף צילום אילוסטרציה פבל טולצ'ינסקי
נשף צילום אילוסטרציה פבל טולצ'ינסקי

נפרדים בגדול: מה עושים, כמה זה עולה ומה שותים בנשפי הסיום של התיכונים

רוב בוגרי ובוגרות התיכונים עסוקים בימים אלה רק בדבר אחד: ההכנות לנשף הסיום. אז איך חוגג כל תיכון, כמה זה עולה, ומה שותים. פרויקט מיוחד

פורסם בתאריך: 21.6.19 11:05

נשפי הסיום בסגנון הפרום האמריקאי הפכו בשנים האחרונות לגולת הכותרת של חגיגות סיום הלימודים של כיתות י"ב בתיכונים. גם על ערי השרון לא פסחה על המסורת ובשנים האחרונות הנשפים הופכים להיות יותר ויותר מפוארים. בשכבות י"ב, שגייסו מספיק כסף במהלך השנה באמצעות מסיבות ייעודיות בחגים ובכלל, הנשפים כוללים אטרקציות שונות ומגוונות שעולות לעיתים עשרות אלפי שקלים.

כמה זה עולה: בין 1,500 ל-3,500 שקלים

הכרטיס, השמלה, הלימוזינה והאקססוריז: מחירון נשף הסיום

אצל מרבית התלמידים הבגדים כבר מוכנים ובימים אלה סוגרים את הקצוות של המאפרת, מעצבת השיער והלימוזינות. משיחות עם תלמידים ותלמידות, אלו המחירים:

# העלות הכוללת לתלמיד/ה לנשף נעה בין 1,500 שקלים ל-3,500 שקלים.

# מחיר כרטיס כניסה לנשף נע בין 350-380 שקלים.

# עלות שמלה מתחילה בכמה מאות שקלים ויכולה להגיע עד 2,000  שקלים, תלוי אם עוצבה אצל מעצבת בתפירה אישית או נרכשה מוכנה בחנות.

# מחירי האיפור מתחילים ב-200 שקלים ומגיעים עד 500 שקלים והמחיר דומה גם לעיצוב השיער.

# לצד זה יש להוסיף עלות של נעליים, תכשיטים ואקססוריז נוספים, בסך כולל של מאות שקלים.

# יש תלמידים שמזמינים גם צלם ולימוזינה, סכום שבדרך כלל מתחלק בין קבוצת תלמידים.

נשף צילום אילוסטרציה אי.פי

נשף צילום אילוסטרציה אי.פי

"אנחנו מתכוננים לנשף מאוד ברצינות", מספר דניאל גולד, חבר מועצת הנוער ברעננה, תלמיד י"ב בתיכון אוסטרובסקי, "אני חושב שהנשף זה עוד דבר שמגבש את השכבה ממש שניה לפני שמסיימים את בית הספר, זה ערב מרגש מאוד, שכל השכבה מתכנסת יחד במסגרתו. מצד אחד זה מאוד משמח, אבל מצד שני זה גם מאוד עצוב, כי אתה נפרד מהשכבה שלך שהייתה איתך לאורך שלוש שנים".

שטיח אדום ודיג'יי סודי

תיכון מטרווסט ברעננה

מתי ואיפה: מוצ"ש, 22 ביוני, בגן האירועים YARA בחדרה.

כמה זה עולה: 350 שקלים לתלמיד.

מה עושים: לאחר קבלת פנים לתלמידי השכבה, התלמידים יצעדו על שטיח אדום, ייהנו מהפרחת בלונים ומתפאורה חגיגית. על עמדת התיקלוט באולם יהיה אחראי דיג'יי שזהותו נשמרת בסוד. בני הנוער יוכלו ליהנות מאטרקציות שונות והפתעות שמכינים מפיקי האירוע. לחוגגים יחכה גם מגוון רחב של אוכל, בין היתר המבורגרים, בורקסים וצ'ורוס מתוקים. גם לאלרגים לגלוטן דאגו לפתרונות קולינריים כמו נודלס טעים במיוחד.

מה שותים: אלכוהול יחולק רק למי שמלאו לו 18, מותנה בבדיקת תעודת זהות.

דבר התלמיד: "זה משהו מסכם, פעם אחרונה עם השכבה", אומר ירדן גולדשמיט, תלמיד יב', "חגיגה של תריסר שנים במערכת החינוך, זה פשוט ליהנות עם החברים שעברת איתם כל כך הרבה".

הפרחת בלונים ומוזיקה משובחת

תיכון אביב ברעננה

מתי ואיפה: מוצ"ש, 22 ביוני, אולם קדם בבארות יצחק.

כמה זה עולה: 400 שקלים לתלמיד.

מה עושים: התלמידים מגיעים לנשף בשעה 23:00, שם יחכה להם השטיח האדום הקלאסי, הפרחת בלונים משותפת ומתנפחים, וכמובן מסיבה עם מוזיקה טובה ומשובחת עד השעות הקטנות של הלילה.

מה שותים: בר חופשי בהצגת לגילאי 18 ומעלה בהצגת תעודת זהות.

דבר התלמידה: "אני חושבת שהגענו לישורת האחרונה, וכולם פה מאוד מתרגשים לסיים תיכון. אנחנו הולכים לחגוג את זה בנשף שהולך להיות הכי שווה ברעננה ובמדינה כולה", אומרת תלמידת י"ב, הילה ברוקר, "הנשף הוא ההזדמנות שלנו לחגוג את עצמנו ואת סיום הלימודים שלנו".

מי יהיה זוג השנה ומי יהיה האמן שיופיע

תיכון אוסטרובסקי ברעננה

מתי ואיפה: יום ראשון, 7 ביולי, בגן האירועים YONO בפארק התעשייה קיסריה.

כמה זה עולה: 350 שקלים לתלמיד.

מה עושים: לתלמידים החוגגים מצפה שטיח אדום בקבלת הפנים והפרחת בלונים חגיגית. צלמים יחכו לתלמידים על השטיח האדום כדי לתעד את רגע סיום התיכון, לפני הכניסה לאולם. במהלך הנשף יתקיים טקס הצבעה על תארים שונים כמו זוג השנה. מתוכנן אמן אורח, אך זהות האמן תיקבע בהתאם לתקציב הנשף ולמספר התלמידים שישלמו. בין השמות האפשריים שעלו לנשף היה גם הצמד עידו B וצוקי.

מה שותים: בר חופשי לגילאי 18 ומעלה בהצגת תעודת זהות.

דבר התלמידה: "נשף, מבחינתי, מסמל סיום של 12 שנות לימוד וחגיגה של כל החברויות שיצרתי בתקופה הזאת, יחד עם חברי ללימודים, שהיו איתי ברגעים השמחים, בהצלחות וגם בקשיים", אומרת רעות בית הלחמי, שמיניסטית בתיכון, "נפרד ממערכת החינוך בה למדנו, התפתחנו והתבגרנו, ואת ההתחלה שלנו בחיים הבוגרים".

נשף צילום אילוסטרציה אי.פי

נשף צילום אילוסטרציה אי.פי

לא רק נשף: מי יצא למסע קייאקים ומי חגג בצימר עם בריכה

בתיכונים הדתיים ברעננה אמנם לא התקיימו נשפי סיום, אך כל אחד מהשלושה – אמי"ת רננים, אמי"ת מדעי ואמי"ת חברה ומשפט, חגג את סיום השנה בדרך מיוחדת משלו. באמי"ת רננים, יצאו הבנות למסע קיאקים מגבש בצפון. באמי"ת חברה ומשפט, יצאו הבוגרים לשבת גיבוש בבית הארחה בקיבוץ שלומי, ובאמי"ת מדעי תתקיים השבוע שבת גיבוש לסיכום תקופת הלימודים, באמצעות מעגלי שיח. בנוסף, בכל שלושת התיכונים, התקיימו מסיבות סיום חגיגיות.

גם בבית הספר היהודי פלורליסטי "מיתרים" ברעננה לא מתקיים נשף סיום, אך התלמידים התכנסו אחר מסיבת הסיום שהתקיימה ביום רביעי לערב גיבוש ופרידה שכבתי בבית אחד התלמידים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר