בני המשפחה סועדים במסעדת 'מנדרין' בפארק רעננה
בני המשפחה סועדים במסעדת 'מנדרין' בפארק רעננה

אנשים טובים באמצע הדרך: כך הבעלים של קפה 'מנדרין' סייע למשפחה מעוטת יכולת

תרומה כספית נדיבה וסעודות מלכים בבית הקפה בפארק רעננה: כך בחר גדעון שמואל, הבעלים של בית הקפה, לפתוח את לבו ולתרום למשפחה מעוטת יכולת ומרובת ילדים מרעננה. אם המשפחה: "הבן אדם הזה הוא פשוט צדיק. מלאך"

פורסם בתאריך: 10.7.19 15:16

גדעון שמואל, יזם ואיש עסקים מוכר ברעננה והבעלים של בית הקפה 'מנדרין' בפארק העירוני, בחר לאחרונה לסייע בצורה יוצאת דופן למשפחה מעוטת יכולת ומרובת ילדים מרעננה, אליה הגיע דרך פוסט שפרסמה המשפחה בפייסבוק על מצבה הקשה.

"גדעון הצדיק ראה את הפוסט בפייסבוק", סיפרה הפעילה החברתית קארי פכטר, "ובגלל שהוא יודע שאני בקשר עם המשפחות מעוטות היכולת בעיר, הוא פנה אליי ושאל במה אפשר לעזור. הוא הזמין את כל המשפחה אליו לבית הקפה. מה שהם ביקשו הוא נתן. זאת לא פעם ראשונה. הוא תמיד עושה מצוות, הוא סייע לתושבת מעוטת יכולת לשלם את חשבון הגז, הוא עזר לאישה שלא יכלה להרשות לעצמה סוכה לחג. הוא תמיד רוצה לתת יד".

שמואל הזמין את המשפחה, המונה 10 נפשות ונמצאת במצב כלכלי קשה בעקבות מצבם הבריאותי של ההורים, לסעוד פעמיים בבית הקפה 'מנדרין' כאוות נפשם. בנוסף, נתן להם שקית מלאה בשתייה וארטיקים עבור הילדים, וכן העניק להם תרומה כספית.

קפה מנדרין

בית הקפה מנדרין (צילום ארכיון, למצולמים אין קשר לכתבה)

"זאת הייתה הכנסת אורחים כיד המלך", אמרה אם המשפחה, "לא אמר לילדים שלי מה לקחת, מה לא לקחת, הרגשנו כל כך בנוח. המלצרים שלו נתנו לנו הרגשה שאנחנו בבית, ושלא מתייחסים אלינו בזלזול או עושים לנו טובה. הבן אדם לא רצה אפילו לצאת החוצה לומר שלום, מרוב שיש לו ענווה. בן אדם שיש לו כבוד, והוא עושה את החסד שלו מכל הלב. הוא אמר לי שאני אוכל לבוא מתי שאני רוצה, ורק להודיע לו לפני, ברור שאני לא אנצל את זה, אבל זה רק מראה כמה הבן אדם הזה הוא פשוט צדיק. מלאך".

גדעון שמואל עצמו ביקש שלא להתראיין לכתבה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר