מיטל מינסטר. קרדיט פרטי
מיטל מינסטר. קרדיט פרטי

"לא ניתן לחסוך בבריאות ילדינו": הנהגת ההורים נאבקת להשאיר את יועצת התזונה של בתי הספר

מיטל מינסטר עובדת בארבע השנים האחרונות כיועצת חיצונית לעירייה בנושאי תזונה, במהלכן חוללה מהפכה בתחום בגני הילדים ובבתי הספר. בעירייה מבקשים להעמיד את משרתה למכרז, בהנהגת ההורים מתנגדים בתוקף: "לא ניתן לחסוך כאשר מדובר בבריאות ילדינו"

פורסם בתאריך: 11.7.19 11:45

הנהגת ההורים יוצאת למאבק: מיטל מינסטר, שמשמשת כיועצת חיצונית לענייני תזונה בארבע השנים האחרונות לעיריית רעננה, עשויה לאבד את משרתה בעקבות העמדת המשרה למכרז על ידי העירייה. העמדת משרתה של מינסטר למכרז, היא חלק ממדיניות בה נוקטת העירייה בחודשים האחרונים, במסגרתה מעמידה את משרות היועצים החיצוניים למכרזים, כדי לצמצם בעלויות. מינסטר מצדה הודיעה, כי לא צפויה לגשת בכל מחיר למכרז.

בהנהגה טוענים כי הפסקת העסקתה של מינסטר והעמדת המשרה למכרז היא טעות כפולה. ראשית, טוענים כי מינסטר חוללה מהפכה לטובה בתחום התזונה במוסדות החינוך ברעננה, וכי אין טעם להחליפה. שנית, טוענים ההורים כי התזמון  שגוי, מכיוון שבעוד כחודשיים העירייה צפויה להתחיל לנסח את המכרז לבחירת ספקית המזון של מוסדות החינוך, ומי שמשתתף בניסוח המכרז הוא יועץ התזונה של העירייה. לכן, ההורים טוענים שמי שצריכה להשתתף בכתיבת המכרז היא מינסטר, בעלת ניסיון בתפקיד והיכרות עם הצרכים של ילדי רעננה, ולא יועצת תזונה חדשה.

"ועדת התזונה נמצאת ביחסים מעולים עם מיטל", אומרת מאיה סווירי, יו"ר ועדת תזונה בהנהגת הורי הגנים בעיר, "העבודה שלנו נעשית בשיתוף פעולה מלא, ובזכות המקצועיות שלה, התאפשר לנו לאכוף את תנאי המכרז כמו שצריך מול חברת "מבושלת". מיטל מקדישה מעל ומעבר גם במקרים פרטניים אשר עולים מעת לעת. כל השינוי בשנים האחרונות והמהפכה התזונתית שהתרחשה בעיר בזכות שיתוף הפעולה של ועדת התזונה יחד עם מיטל כנציגת מחלקת הגנים. טובת הילדים היא שמיטל תמשיך ותאייש את התפקיד הזה, ונוכל להרוויח מהמקצועיות והידע שהיא רכשה עם הזמן גם למכרז התזונה החדש ב-2020".

"הנהגת ההורים קיבלה בהפתעה גמורה את הודעת העירייה כי משרתה של מיטל מינסטר יוצאת למכרז", אומרים ראשי ההנהגה, "זאת כיוון שתפקידה של מיטל בוצע לטעם הנהגת ההורים בצורה איכותית, מיטבית, מקצועית ושירותית. מיטל לוותה מקרוב ופיקחה בשנים האחרונות על מכרז התזונה בגנים ובבתי התלמיד. שינוי דרישות הפיקוח על המזון, החלפת כלי ההגשה ועוד. תהליך אשר לא היה פשוט לילדים ולהורים כאחד. מיטל הייתה קשובה לשינויים שנדרשו מבלי לפגוע באיכות. מיטל תמיד הפגינה אורך רוח, ידעה לפתור אתגרים וקשיים, לספק מידע מקצועי והייתה זמינה להורים . כידוע לכולם, כדי להעסיק אנשים מוכשרים ומקצועיים יש לשלם בהתאם ובוודאי לא לחסוך כאשר מדובר בבריאות ילדינו. לטעמנו יש להרחיב את המשרה ולאפשר פיקוח ובקרה גדולים יותר. אנו מקווים כי מיטל תיגש למכרז ותמשיך לשרת את הורי רעננה.

"כמו כן, תקופה זו הינה תקופה רגישה שכן בעוד מספר חודשים מכרז חדש אמור להיכתב לילדי הגנים. אדם חדש יצטרך ללמוד את הנושא ואנו ההורים לא מוכנים לשלם "שכר הלימוד" על חשבון ילדנו. נושא התזונה בגנים הינו נושא רגיש שהוביל למאבקים רבים ובואה של מיטל ועבודתה לאורך השנים גרמה לתחושת ביטחון אצל ההורים".

ממיטל מינסטר נמסר בתגובה: "אני מודה לכולם על ההערכה הרבה. אין הנחתום מעיד על עיסתו".

תגובתה של עיריית רעננה תובא כשתתקבל


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר