סטודנטים אוניברסיטת חיפה צילום: Dina Kraft
סטודנטים אוניברסיטת חיפה צילום: Dina Kraft

400 אלף שקלים להשכלה גבוהה: עשרות מלגות יוענקו לסטודנטים תושבי העיר

בשיתוף פעולה בין מפעל הפיס לעיריית רעננה, 40 מלגות בסך עשרת אלפים שקלים כל אחת יוענקו לסטודנטים שישתתפו בפרויקטים של מעורבות חברתית בעיר כמו סיוע במרכזי למידה והדרכת נוער. אז איך ומתי נרשמים למלגה?

פורסם בתאריך: 6.8.19 09:44

עיריית רעננה הודיעה לאחרונה על השקת מלגה חדשה לסטודנטים תושבי העיר, שישתתפו בפרויקטים של מעורבות חברתית ברעננה. המלגה, "מלגת מעורבות חברתית למען הקהילה בעיר", היא פרי שיתוף הפעולה של העירייה ושל מפעל הפיס, ותוענק ל-40 סטודנטים מרעננה הלומדים לתואר ראשון במוסדות המוכרים על ידי המל"ג או המה"ט (המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע), אשר יעלו בהגרלה מכלל הזכאים.

סך כל מלגה עומדת על 10,000 שקלים, כאשר הסטודנטים שיזכו בה, יצטרכו בתמורה להעניק חזרה למען הקהילה בעיר סך של 130 שעות התנדבות במהלך שנת הלימודים הקרובה.

בעירייה מספרים כי התכנית עתידה לסייע ולמנף פרויקטים חברתיים-קהילתיים, ולהגביר את התרומה לקהילה ואת העצמת תחושת השייכות לעיר רעננה בקר הסטודנטים הצעירים. הסטודנטים שייקחו חלק בתכנית יוכלו לבחור להתנדב במגוון תחומים וביניהם סיוע במרכזי למידה, קידום פרויקטים לאוכלוסיות מגוונות בעיר, סיוע לעולים חדשים, הדרכת נוער וסיוע במרכזים קהילתיים.

ההרשמה למלגה תתקיים בין ה-15 לאוגוסט ועד ל-15 בספטמבר. לפרטים והרשמה למלגה, לחצו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר