המתקנים בגני נווה זמר
המתקנים בגני נווה זמר

לאחר שילדים נפצעו, המתקנים בגנים בנווה זמר יוחלפו

בסיור שביצע בגני השכונה, קבע ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, כי המתקנים הייחודיים שנבנו בחצרות הגנים עלולים להוות סכנה וכי יש להחליפם מידית. אב לילדה שנפצעה מהמתקנים לפני מספר ימים: "עצוב שרק כשמקרים חמורים קורים, העירייה פועלת"

פורסם בתאריך: 7.8.19 17:37

עיריית רעננה מתכוונת להחליף את המתקנים הייחודיים שקיימים בחצרות גני הילדים בשכונת נווה זמר, זאת לאחר סיור שקיים השבוע ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא בגני השכונה, והביע דאגה כי המתקנים בגנים אלו עלולים להוות סכנה. בעירייה מספרים כי החלפת המתקנים במתקנים בטוחים יותר תתבצע באופן מיידי.

המתקנים עצמם, הבנויים מבולי עץ השקועים באדמה, קיימים רק בגני השכונה, ועוררו כבר מספר פעמים מחאה בעבר, לאחר שהובילו לפציעתם של מספר ילדים. המקרה האחרון אירע השבוע, כאשר באחד הגנים בשכונה אחת הילדות שברה את שתי שיניה הקדמיות לאחר שהחליקה ופגעה בבול העץ בחצר הגן.

"הבת שלי שיחקה בחוץ בגן שלה בשכונה, ויש בחצר של אותו גן מין בול עץ דקורטיבי כזה, ששקוע באדמה ובולט כמה עשרות סנטימטרים מעל הקרקע", סיפר אביה, "היא החליקה על החול, שזה יכול לקרות לכל ילד. אבל מה ששונה, זה שהיא נפלה על בול העץ, ונשברו לה שתי השיניים הקדמיות. זו מכה מאוד כואבת, ומאוד מסובך להחלים מזה. עצוב כשרק שמקרים חמורים קורים, העירייה פועלת. אני לא יודע אם זה רק בגלל המקרה שלי או בגלל הצטברות של מקרים של עוד ילדים שנפגעו".

מועד שכונת נווה זמר נמסר: "בהמשך לפניות הורים מודאגים אל וועד השכונה, בגלל פציעות ילדים במתקני בולי העץ שבגנים, פנינו ללשכת ראש העיר וביקשנו פגישה דחופה. למחרת פנייתנו הגיע חיים ברוידא לסיור בגנים, התרשם כי אכן המתקנים מסוכנים והוסיף כי לא היה רוצה שילדיו ונכדיו העתידיים יהיו חשופים לסכנות כאלה.. הוא התקשר מיד למהנדס העיר וביקש לבחון מחדש את הנושא בדחיפות. משמח אותנו לדעת כי העירייה מתחילה מידית בהחלפת המתקנים.  ראש העיר שוב מוכיח כי הוא קשוב לתושבים והדבר היחיד שעומד לנגד עיניו הוא טובת התושבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר