מתחם הגנים בוילנסקמתחם הגנים במשה וילנסקי 48י
מתחם הגנים במשה וילנסקי 48

עיריית רעננה אפשרה עבודות בנייה עד הלילה, התושבים מתלוננים

העירייה אישרה לבצע עבודות במתחם הגנים החדש בשכונת נווה זמר עד השעה 22:00, כדי להכין אותו בזמן לפתיחת שנת הלימודים. הדיירים בקרבת המתחם זועמים: "לא יתכן שמי שמשלם את מחיר פיגור הזמנים זה התושבים עצמם". העירייה: "אנו מצרים על אי הנוחות"

פורסם בתאריך: 21.8.19 14:07

תושבים בשכונת נווה זמר מתלוננים לאחרונה על החלטתה של עיריית רעננה לאפשר עבודות בנייה בשעות חריגות, במתחם הגנים החדש בשכונה, ברחוב משה וילנסקי 48. למרות חוק העזר העירוני, שקובע כי לא ניתן לבצע עבודות בנייה לאחר השעה 19:00 "זולת אם הפעלת המכונה דרושה באופן דחוף לשם מניעת סכנה לבטחון הציבור או להסרת סכנה", העירייה אישרה באופן חריג ביצוע עבודות במקום במהלך חודש אוגוסט עד השעה 22:00, כדי לסיים את עבודות הבנייה עד פתיחת שנת הלימודים.

"אני ומשפחתי מתגוררים בצמוד לאשכול הגנים החדש שבבניה", סיפרה אחת התושבות, "ערב אחד שמענו וראינו טרקטור עובד במרץ וברעש רב בשעה 21:00 והדבר המשיך עד 22:00. לאחר בירור נאמר כי זה אושר על ידי מהנדס העיר. פשוט ביזיון שילדיי 'זוכים' להתעורר מרעש טרקטורים בשעות כאלו. כאילו בשעות היום אין כאן עבודות בנייה עד 19:00 בערב. סובלים מכך מאד.  העירייה צריכה לעשות מעשה חכם ולאפשר לקבלן שלה לגייס עוד עובדים ועוד ידיים בשעות העבודה המקובלות, כדי לפתוח את האשכול הזה בזמן. לא יתכן שמי שמשלם את מחיר פיגור הזמנים זה התושבים עצמם שלא קשורים לעניין בכלל וילדים קטנים שמנסים לישון בלילה. התושבים שגרים כאן סובלים גם כך ממגורים באתר בנייה שכוללים רעש,לכלוך, אבק, פועלים זרים מכל כיוון אפשרי, נזקים. אז עכשיו העירייה מבקשת מאיתנו להיות סבלניים לעבודות בניה עד 22:00? שום סיכוי. ממה שידוע לי- החוק בישראל אוסר על עבודות כאלו בשעות כאלו. ונלחם על כך".

"זה מוציא אותי מהדעת. איזו עזות מצח", מוסיף תושב אחר, "אנשים גרים כאן. יש כאן ילדים. העירייה לא ידעה שהראשון בספטמבר אמור להגיע? כולנו יודעים שהראשון בספטמבר יגיע, והעבודות לא באמת יסתיימו. אני בטוח שיקדחו לילדים שלנו מעל הראש גם לאחר תחילת שנת הלימודים".

רק בסוף החודש שעבר, פורסם כאן ב-"צומת השרון" כי משאיות שעבדו ככל הנראה מעבר לשעות המותרות במרכז המסחרי בנווה זמר, הוצאו על ידי השיטור העירוני מאתר הבנייה.

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה פועלת במלוא המאמצים והמשאבים, בשילוב כוחות של אגפי העירייה השונים, על מנת לאפשר לכלל ילדי העיר לפתוח את שנת הלימודים ברווחה ובבטחה. במקרה הנדון, על מנת לסיים בזמן את עבודות הבנייה בגני הילדים כך שיוכלו להיפתח עם פתיחת שנת הלימודים, אישרה העירייה חריגה מדודה בזמני העבודה. אנו מצרים על אי הנוחות, ופועלים ככל הניתן על מנת לבצע את העבודות ללא פגיעה באיכות חיי תושבי השכונה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר