נועה קירל, עומרי מזרחי, עדיביטי ונועה כהן צילומים: עזרא לוי, יח"צ, אלעד קליג׳
נועה קירל, עומרי מזרחי, עדיביטי ונועה כהן צילומים: עזרא לוי, יח"צ, אלעד קליג׳

דרגו: מי הצעירים הכי מצליחים בשרון?

זמרים, שחקנים, אושיות רשת, יזמים ואפילו חייט אחד: כנסו ודרגו את בני הנוער הכי מצליחים בשרון. גם ראיונות עם המתמודדים בפנים

פורסם בתאריך: 13.7.17 15:20

 

הדוגמנית, האקטיביסטית, היזם והחייט: כל מה שרציתם לדעת על המתמודדים

 

בזמן שהחברים מפוצצים חצ'קונים, היא מפוצצת מועדונים

נועה קירל, בת 16 מרעננה, זמרת, רקדנית, שחקנית ודוגמנית

אי אפשר לכתוב על בני נוער מצליחים מאזור השרון ולא לפתוח את הרשימה עם הנערה הכי מצליחה שיצאה מהאזור. למען האמת, נועה היא כנראה הנערה הכי מצליחה בישראל. בעוד שחבריה לכיתה מפוצצים חצ'קונים, קירל מפוצצת מועדונים מלאי מעריצים. בימים אלו יוצא לאקרנים הסרט החדש בכיכובה, "כמעט מפורסמת", החודש היא מתחילה להצטלם לסיטקום חדש בסגנון תוכנית הטלוויזיה האמריקאית "האנה מונטנה" ובחנוכה הקרוב היא תככב בהצגה "שלושת המוסקטרים". הסינגל החדש שלה ושל הזמר הצעיר אביאור מלסה זכה להצלחה רבה בתחנות הרדיו, וקירל ממש לא מתכוונת לעצור שם. אתם יכולים לאהוב אותה, אתם יכולים שלא, אבל מה שבטוח זה שלא תוכלו להתעלם ממנה.
"בהתחלה לא הבנתי למה כולם אומרים שאני פרובוקטיבית", סיפרה קירל בראיון שערכנו עימה בספטמבר האחרון בו התייחסה לקליפ הפרובוקטיבי "קילר", "ואז הבנתי שזה פשוט משהו שלא היה פה עד עכשיו, ילדה בת 14 שעושה משהו חדש שעד היום היה קיים רק בחו"ל. לפי דעתי אנשים פשוט לא רגילים לזה בארץ. בחו"ל יש את ביונסה, ריהאנה, אריאנה גרנדה, מיילי סיירוס ועוד. אם תשווי את הפרובוקטיביות של הקליפ שלי ושל הכוכבות מחו"ל זה אפילו לא מתקרב, הן ערומות שם והן גם גדולות ממני. כן ניסיתי להביא את חו"ל לארץ, אם זה ההיפ הופ שלא היה במיינסטרים עד לא מזמן, אם זה לעשות קליפ שנראה וואו, אם זה לשלב את הריקוד וגם לדעת איך לשדר למצלמה מה אני שרה ולא סתם לעמוד ולשיר. סקס אפיל זה משהו שחייב להיות, לא ניסיתי להיות משהו שאני לא. אני לא פרובוקטיבית בחיים, אבל אני כן משדרת בגרות".
מצב זוגי: בזוגיות צמודה עם הדוגמן ברק שמיר.
מה נאחל לה: היא מספיק מצליחה גם בלי האיחולים שלנו.

 

לא מפספסת את הילדות. מבטיחה

עדי ביטי, בת 16 מהוד השרון, זמרת, שחקנית ורקדנית

איך אפשר לדבר על נועה קירל מבלי להזכיר את הנמסיס המושבעת שלה, עדי ביטי. בשנת 2011 היא פרצה לחיינו בתור הילדה המתוקה מתוכנית הריאליטי "בית ספר למוזיקה" אבל בשביל לקבל את החותמת הרשמית ככוכבת פופ מצליחה, היא הוציאה בשנת 2014 את הסינגל "ביט הביטי". ביטי היא אמנם חלוצת הפופ בארצנו הקטנטונת, אבל ההשוואה לנועה קירל, שפרצה מעט אחריה, בלתי נמנעת. שתיהן בנות 16 ושתיהן רוצות להיות כוכבות פופ ולכבוש את במות ישראל.
בראיונות איתה, ביטי נוהגת לבטל את ההשוואה לקירל. "אנחנו בנות אותו הגיל ולכל אחת מאיתנו סגנון משלה", אמרה בראיון לאתרNRG בשנת 2016, "כשהוצאתי את הסינגל הראשון כבר ידעתי שיש ויהיו עוד זמרות מצליחות. השוק תוסס ויש מקום לכולן ולכולם. אנחנו לא 'ירדנה ועפרה'. מעולם לא רבנו. יצא לי לפגוש את נועה בפסטיבלים עם כוכבים אחרים. גם יצא לי לדבר איתה בקבוצת וואטסאפ של אמנים. היא חמודה ואני מאחלת לה הצלחה".
מאז יציאת הסינגל הראשון שלה הספיקה ביטי לדובב דמויות בכ־30 סדרות, להנחות בערוץ ניקלודיאון לצד טל מוסרי, להוציא עוד סינגלים ולהופיע בכל הארץ. אתם חושבים שהיא מפספסת את הנעורים? תלוי את מי שואלים. "אני בוגרת וזה הקנה לי המון סדר ואחריות", היא אמרה באותו ראיון, "אני מאמינה שזה יעזור לי לחיים בתור אישה. אני לא מפספסת את הילדות שלי, יש לי את החברים ואת הריבים של מי היה עם מי. אני רגילה כמו כולם ויש לי את הבונוס של מה שאני עושה בנוסף. אני חשופה לתגובות, מפרגנות או לא מפרגנות, אבל אני בחרתי להיכנס לדבר הזה, ועם פרסום באה ביקורת".
מצב זוגי: בראיונות ביטי הודתה שמעולם לא היה לה חבר.
מה נאחל לה: שיפסיקו להשוות אותה לנועה קירל.

 

הקריירה התחילה בגיל שבע

נאיה פדרמן, בת 16 מהרצליה, שחקנית

השם נאיה פדרמן כנראה לא אומר לכם כלום, אבל לילדים שלכם הוא אומר הרבה מאוד. פדרמן היא שחקנית מצליחה שכבר בגיל שבע הופיעה בהצגות ילדים. "תמיד ידעתי שלשחק, לשיר ולרקוד זה מה שאני רוצה לעשות", סיפרה השנה פדרמן ל"ישראל היום", "כשהייתי בת שבע הגעתי לאודישן הראשון שלי לפסטיבל שירי הילדים. הייתי היחידה שהגיעה בלי סוכנת ורזומה, רק עם רצון להופיע. עברתי שישה אודישנים, ולמרות שהייתי הכי קטנה, התקבלתי. אבל באותם ימים ההורים שלי לא רצו לדחוף אותי לכיוונים האלה, כי הם ידעו שעולם הבידור קשוח וחשבו שאני צעירה מדי".
בעקבות התנגדות הוריה לקחה פרדמן הפסקה מעולם הבמה עד שקיבלה את התפקיד של באנה, בהצגה ספר הג'ונגל. לאחר מכן היא התקבלה לשחק במחזמר בילי אליוט בתור חברתו של בילי ושיחקה בתפקיד הראשי בסרט הילדים שביים קובי מחט, "גוייאבות". "זאת היתה הפעם הראשונה שעמדתי מול מצלמה", סיפרה באותו הראיון, "לא עיכלתי לאן אני נכנסת. בדיעבד זו היתה החוויה הכי גדולה שהיתה לי, כי היא פתחה לי דלתות בהמשך. קובי מחט והילה ערן, שקיבלו אותי לתפקיד, ממש הימרו עלי. באמת הרגשתי שכל הסרט על הכתפיים שלי, אבל לקחתי את עצמי בידיים. כל יום הייתי מתעוררת בארבע בבוקר, הולכת לצילומים וחוזרת הביתה בתשע בערב, ממשיכה ללמוד טקסטים עד עשר".
בימים אלו אתם יכולים לראות את פדרמן גם בסרט "ג'סטה" לצידו של און רפאלי ומתן לקס ובסיטקום לכל המשפחה של ערוץ ניקולודיאון "בבית הכלבים" לצידם של השחקנים גאלה קוגן ואבי גרייניק.
מצב זוגי: בזוגיות ארוכה עם הדוגמן עומר חזן.
מה נאחל לה? שתייצג אותנו בהוליווד.

 

50 אלף עוקבים וטיסה למילאנו

עמרי מזרחי, בן 16 מרעננה. בלוגר אופנה ואושיית רשת

עומרי מזרחי, שרק לא מזמן קיבל אצלנו ב"צומת השרון" הפניית שער, היה חייב להיכנס לרשימה הזו. יש לו כ־50 אלף עוקבים באינסטגרם שצופים באדיקות אחרי אורח החיים המפנק שלו, הוא טס מטעם חברת האיפור "מאק" לשבוע האופנה במילאנו (שם פגש את הדוגמניות קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד) ובקרוב הוא מתחיל לככב בסדרה חדשה של ערוץ הילדים בשם "אונליין".
"בימים אלו סיימתי לצלם עוד תוכנית בערוץ הילדים, אני מתחיל לכתוב טור ב"וואלה", פותח בלוג וערוץ יוטיוב", סיפר לנו מזרחי בראיון שעשינו איתו בחודש שעבר, "99 אחוז מהזמן שלי אני מתעסק בעבודה".
בגלל העיסוק הלא שגרתי שלו באופנה ובגלל שהוא נער שאוהב להתעסק באיפור וקוסמטיקה, מזרחי מקבל אינספור תגובות הומופוביות בעמוד האינסטגרם שלו. "כשהתחלתי להתפרסם התחילו להגיע תגובות שליליות", הוא אמר באותו הראיון, "אז הבנתי שאם אני אתן לזה חשיבות זה סתם יפריע לי בעבודה. מדי פעם אני מוחק או חוסם תגובות לא טובות".
ומה לגבי זה שחושבים שהוא הומו? ממש לא אכפת לו. "יש אנשים ממש ממורמרים שממש משעמם להם בחיים וכל מה שהם מתעסקים בו זה להגיב לאנשים תגובות רעות באינסטגרם כמו 'יא הומו מסריח'. הומו זה לא קללה. יש לי הרבה חברים הומואים, אני מכבד את כולם. אין אצלי הגדרות. מבחינתי מישהו שהוא הומו או סטרייט זה אותו דבר. אין אצלי את ההפרדות האלו. מה גם שיכול להיות שזה שכותב לי הומו בתגובות הוא בעצמו הומו והוא לא יודע איך להתמודד עם זה".
מצב זוגי: בראיון עימו סיפר שמזרחי שאין לו זמן לזוגיות.
מה נאחל לו: סלפי עם קיילי ג'נר.

 

הצ'לו הוא הפסיכולוג הכי טוב

דניאל אקטע, בת 14 מרעננה. נגנית צ'לו מצטיינת

כבר בגיל ארבע ביקשה דניאל אקטע ללמוד לנגן על צ'לו, לאחר האזנה ממושכת לנגינתה של ז'קלין די פרה, צ'לנית אנגלייה שנמנתה עם גדולי הצ'לנים מאז ומעולם. זה לא ממש מקרי שהמוזיקה נמצאת בנשמתה של דניאל אקטע. אמה מנגנת בחצוצרה ומנהלת את מרכז המוזיקה ברעננה, אביה הוא נגן חצוצרה, מלחין וכותב יצירות, ואחותה הגדולה מנגנת באבוב.
"המנעד והצלילים של הצ'לו מאוד מיוחדים", היא סיפרה לנו בראיון שערכנו איתה במרץ האחרון, "הצ'לו מבטא את הרגשות שלי והוא הפסיכולוג הכי טוב. כשאני מנגנת יוצאים ממני כל הרגשות, זה המקום לפורקן רגשי".
אקטע מתחרה בתחרויות צ'לו מגיל מאוד צעיר. "התחרות הראשונה שלי הייתה בשנת 2011, בה זכיתי במקום הראשון", היא אמרה באותו הראיון, "בשנת 2012 זכיתי במקום שני באותה תחרות ובשנת 2013 זכיתי במקום הראשון בתחרות הארצית, 'התחרות הלאומית לצ’לו'. בשנת 2014, כשהייתי בכיתה ו', זכיתי במקום הראשון בתחרות הצ'לו בפריס בשם flame ובשנת 2015 הייתה תחרות דרך האינטרנט לנגני צ'לו וגם בה זכיתי במקום הראשון. השנה אני פחות מתחרה בתחרויות פשוט כי אין לי זמן. אני כל הזמן בקונצרטים והופעות, כולל סיור של 12 קונצרטים לצ'לו בארצות הברית".
אין לנו ספק שדניאל נועדה לגדולות. ממש בייבי מוצרט.
מצב זוגי: רווקה.
מה נאחל לה: סלפי עם זובין מהטה.

 

ותודה לצלמת שצילמה אותי בגיל תשע

נועה כהן, בת 15 מהוד השרון, דוגמנית ואושיית רשת

יחסית לגילה הצעיר הדוגמנית נועה כהן הספיקה לעבוד די הרבה בתעשיית הבידור בארץ. היא פרצה בתוכנית הנוער של ערוץ הילדים, "הבנים והבנות" והיום היא מובילה קמפיינים של חברות אופנה ואפילו הוציאה סינגל במסגרת קמפיין של מילקי.
הרצון להיכנס לעולם הבידור התחיל לבעבע בכהן בגיל תשע, כשהיא התעקשה שהיא צריכה לדגמן אבל הוריה סירבו. "כשהייתי בת תשע ההורים שלי לקחו אותי לצלם בוק דוגמנות בסטודיו לכבוד יום ההולדת. הם השאירו אותי עם הצלמת ואמרו לה 'תעשי שיהיה לה קשה, תטרטרי אותה, תגידי לה להחליף כל הזמן בגדים, כדי שלא יהיה לה כיף", סיפרה כהן בריאיון ל"מעריב לנוער", "אחרי שעתיים הם חזרו ואני הייתי בעננים. היה לי כיף והצלמת כבר חיפשה סוכנויות באינטרנט. היא אמרה להם 'אם אתם לא תיקחו אותה לדגמן אני אקח אותה', ואפשר להגיד שהיא הצליחה לשבור אותם".
כהן שכבר אוחזת במעריצים צעירים, החליטה להיות שגרירה של הקמפיין נגד בריונות ברשת. "חשוב להבין שהרשת החברתית נועדה לעשות כיף, לשתף ולהיות פתוח, אבל היא לא נועדה לשמש במה לדברים מרושעים", אמרה כהן באותו הראיון, "נכון שזה נורא מפתה, ויש דברים שאתה רוצה להגיד לאנשים ובחיים האמיתיים לא יהיה לך אומץ להגיד אותם, אבל תמיד חשוב לזכור מה קורה בצד השני, אם היו כותבים עליך את מה שאתה רוצה לכתוב על מישהו אחר. תדעו לנצל את הרשת החברתית למטרה שלשמה היא נוצרה. היא לא נוצרה כדי להכאיב לאחרים".
מצג זוגי: כיאה לדוגמנית, כהן יוצאת עם הכדורגלן שחר איילון דרוקר.
מה נאחל לה: לכבוש את הוליווד.

 

לא רק הבת של יואב ומיכל

מיה צפיר, בת 18 מרמת השרון. שחקנית ומתגייסת לתיאטרון צה"ל בחודש הבא

אם שם המשפחה צפיר מוכר לכם, זה לא במקרה. אביה של מיה צפיר הוא המפיק והבמאי יואב צפיר ואמה היא גורו הבריאות וכוכבת הילדים לשעבר, מיכל צפיר. וכן, היא הנכדה של טוביה. לא מעט גבות הורמו כשצפיר התקבלה לתיאטרון צה"ל. אבל היא, שכבר יודעת דבר או שניים על תעשיית הבידור, לא מתייחסת לביקורת. "ניגשתי לבחינות בדיוק כמו כל אחד אחר ועברתי אותן בזכות עצמי", אומרת צפיר, "כולם יכולים להגיד מה שהם רוצים, אבל אני יודעת את האמת. כרגע אני בתקופת בגרויות ואודישנים ואני מתגייסת עוד חודש לתיאטרון צה"ל. לפני האודישן היו חששות כמו לפני כל אודישן, ומתוך 3,000 נבחנים נבחרו רק 12 ואני אחת מהן".
שאלנו אותה אם המעבר מבית ספר לצבא לא מלחיץ אותה. "האמת שכן", היא עונה, "זה קצת מלחיץ אבל לפחות אני עושה משהו שאני אוהבת בצבא. החששות באים יותר ממקום של ההתחלה החדשה ומהמשמעת של הצבא".
מצב זוגי: תפוסה חזק.
מה נאחל לה: גיוס קל.

 

בן 18, בעלים של חברת ייעוץ לסטארטאפים

ישראל גרינץ, בן 18 מרעננה, יזם והולך לשרת במשרד הביטחון

רוב הצעירים בני ה־18 נוהגים לעבוד בעבודות מלצרות כדי להתפרנס, אבל ישראל גרינץ הוא ממש לא "רוב הצעירים". בגיל 15 הוא הספיק לרשום שני פטנטים על שמו והיום, ארבע שנים אחרי שכבר הספיק להיות שותף בכמה חברות סטארט אפ, הוא בעלים של חברת יח"צ וייעוץ אסטרטגי שמתמחה בין היתר בחברות סטארט אפ צעירות.
"כבר בגיל מאוד צעיר בערה בי הרוח היזמית, פיתחתי ורשמתי שני פטנטים בגיל 15", מספר גרינץ, "לאחר כמה שנים שבהן הייתי היזם והרעיונאי, החלטתי להתחיל לקדם מיזמים של בני נוער ולשם כך הקמתי יחד עם חבר טוב משרד יח"צ וייעוץ אסטרטגי. עבדנו במשך שבוע ואז משרד גדול יותר שהתרשם מאיתנו הציע שנתמזג איתו. כיום אני שותף בחברה של ייעוץ אסטרטגי ויח"צ. התחום שלי זה ייעוץ ושיווק של סטארטאפים. לדוגמה, כיצד מגיעים למצב בו מציגים את מהות החברה נכון מבחינה תדמיתית ועד לחזות ויזואלית, למשקיעים, לחברות מולם עובדים וללקוחות".
גרינץ גם הספיק להיות השותף של סוכן הטאלנטים רוברטו. "היה לי ניסיון מדהים עם רוברטו", הוא אומר, "למדתי ממנו המון על מה לעשות ומה לא לעשות, ואף שנפרדה דרכנו נשארנו חברים. חשוב לי להדגיש שבעיניי הפרויקטים החברתיים שעסקתי בהם חשובים הרבה יותר מאלו העסקיים. זכיתי לקחת חלק פעיל בנוער וצעירי הליכוד, פעלתי למען נכי צה"ל ואני מתכנן בזמן הקרוב לפעול לטובת הגברת הזהות הישראלית בקרב בני הנוער ומערכת החינוך".
בימים האלה גרינץ מתכונן לקראת השירות הקרוב במשרד הביטחון, לתפקיד שהוא אינו יכול להרחיב עליו את הדיבור.
מזג זוגי: רווק מבוקש.
מה נאחל לו: שיעשה אקזיט.

 

הדרך לכנסת מתחילה במועצת התלמידים

איתי שובל, בן 18 מהרצליה, דובר מועצת התלמידים והנוער הארצית. הולך לשרת בדובר צה״ל

לא מעט מחאות יצרו תלמידי ארצנו בשנים האחרונות, אבל מעטים הילדים שממש מצליחים לשנות משהו. תכירו את איתי שובל, שעד גיל 18 הספיק להשפיע רבות בתחום החינוך בישראל. כבר בכיתה ז' הוא הפך לחבר מועצת התלמידים והנוער בהרצליה. בכיתה י' הוא נבחר ליושב ראש מועצת הנוער העירונית ובכיתה י"א נבחר לכהן כיושב ראש מועצת התלמידים של מחוז תל אביב. "מועצת הנוער מניעה תהליכים מדהימים שזכיתי להיות שותף להם ובראשם מסיבת SUMMER FREEDOM בחוף אכדיה בהרצליה בפתיחת הקיץ בשלוש השנים האחרונות", מספר שובל, "המסיבה הזו הפכה להיות מוקד אליו הגיעו בני נוער מכל הארץ כשבפעם האחרונה הגיעו 30 אלף. בנוסף אני גם חתום על יום חילופי שלטון שמתקיים בכל שנה ובמהלך שנותיי במועצה החלפתי את ראש עיריית הרצליה, משה פדלון. התפקיד במועצת הנוער של מחוז תל אביב איפשר לי לייצג את בית הספר מול הנהלת משרד החינוך ולפעול לייצוגם של 100 אלף בני ובנות נוער מבת ים ועד נתניה".
בימים אלו שובל מסיים קדנציה של שנה כדובר מועצת התלמידים והנוער הארצית. "כחלק מהתפקיד הזה יצא לי לקחת חלק מדהים בהובלת תהליכים כלל ארציים ששינו את מערכת החינוך, כשהמשמעותי בהם היה כנס 'קול החינוך' שהביא עשרות מורים, מנהלים, הורים, תלמידים ובכירי מערכת החינוך לשבת סביב שולחנות משותפים ולהבין לאן המערכת רוצה להתקדם ומה אנו מצפים שיצא מבוגר בית הספר".
מצב זוגי: נמצא במערכת יחסים עם חמוטל רוזן, תחקירנית בערוץ 10.
מה נאחל לו: לרוץ לפוליטיקה.

 

נשף לכולם

ענבר פרנקל תשובה, בת 18 מהרצליה, מקימת פרויקט "שוויון בנשף"

בשביל הבוגרים יותר עונת הקיץ היא עונת החתונות, לבוגרי התיכונים הקיץ הוא עונת הנשפים, או איך שהם קוראים לזה, "הפרום". עבור האירוע הנוצץ מוציא כל תלמיד, ובעיקר תלמידות, אלפי שקלים על שמלה, איפור, נעליים וכניסה לאירוע. נראה לכם מוגזם? גם עבור ענבר פרנקל, שמסיימת השנה כיתה י"ב שאחרי שראתה את טירוף ההכנות לנשף החליטה לעשות מעשה.
"נציגת הכיתה בוועדה השכבתית שאחראית על נשף הסיום שלחה בקבוצת הוואטסאפ הכיתתית את עלות כרטיס הכניסה לנשף בסך 320 שקלים", מספרת פרנקל, "הסכום היה נראה לי הזוי, על אחת כמה וכמה כשאליו נלוות הוצאות על שמלה או חליפה יקרה, נעליים, איפור, לימוזינה ומה לא. כתבתי בקבוצת הוואטסאפ שזה מחיר מוגזם והרגשתי שאני לא יכולה להשאיר את המצב ככה בלי לנסות לשנות אותו, כך נולד הקמפיין שוויון בנשף".
הקמפיין שהקימה פרנקל צבר תאוצה ובעקבותיו היא הספיקה להתראיין לטלוויזיה, להפיק הפקת אופנה בשיתוף מגזין "ראש1" שהציג שמלות ערב בעלות של עד 200 שקלים ואפילו ליצור הרצאה. "האמת שהתקופה האחרונה הייתה עמוסה", היא אומרת, "גם להריץ את הקמפיין, גם לבנות הרצאה ובמקביל גם לנסות להסתדר בלימודים. זה היה די מתיש. כיום אני ממשיכה להריץ את הקמפיין 'שוויון בנשף' כדי שהוא ישפיע גם בשנה הבאה, וגם עובדת על משהו שקשור ליחס בחברה למיניות נשית. סיימתי י"ב ואני רוצה להספיק כמה שיותר עד הגיוס. לעבוד, לטייל, לבלות וגם להישאר פעילה ולנסות להשפיע".
מצב זוגי: רווקה.
מה נאחל לה: שבשנה הבאה נשפי הסיום יתקיימו בחינם.

 

חליפות ב־3,000 יורו

ג'ון מוריש, בן 18 מכפר סבא, חייט אופנה עילית

חייט בן 18 נשמע לכם מוזר? ובכן, ג'ון מוריש לא חושב כך. בגיל שמונה הוריו רכשו עבורו מכונת תפירה, אמו הראתה לו איך תופרים תפר בסיסי והוא מיד החל לשחק עם הבדים. בגיל 13 הוא התחיל לעבוד עם יבואן אופנה של שאנל ודיור, עבד בתור יועץ סטיילינג, היה אחראי על לקוחות VIP ברשת זארה ובקרוב הוא יוצא עם קולקציה ראשונה מעשה ידיו. בינתיים, הוא מגיע ללקוחות מהאלפיון העליון הביתה ותופר להם חליפות. אגב, אם אתם גם רוצים חליפה של מוריש תצטרכו להיפרד מכ־3,000 יורו.
"אני דור שישי למעצבות ותופרות וכל חיי התעסקתי בבגדים", הוא אומר, "נמשכתי לזה מבלי שידעתי בכלל את ההיסטוריה המשפחתית".
לפני שהוא מעצב אופנה, מוריש הוא קודם כל חייט, והוא מאוד כועס כשאנשים לא יודעים מה ההבדל. "חייט הוא גם מעצב אופנה אבל הוא יותר מתעסק עם חליפות מאשר עם שמלות. מעצב אופנה יכול להיות חייט, קוטורייר, או מעצב אופנה, שהם אלו שמגדירים סטייל לתקופה מסוימת.
מצב זוגי: רווק מבוקש.
מה נאחל לו: חנות קטנה בפריז בין שאנל לדיור.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר